نشست بررسی عملکرد شعب بانک صنعت و معدن برگزار شد

نخستین نشست بررسی عملکرد چهارماهة شعب بانک صنعت و معدن در سال جاری با حضور علی‌اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و سرپرستی‌های استانی و رؤسای شعب منتخب این بانک برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، افخمی با تأکید بر ضرورت فعالیت بیشتر در ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و ارائه تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان کشور گفت: برای رسیدن به اهداف عالی بانک باید جایگاه خود را سریعتر ارتقاء داده و به سطح یک بانک توسعه‏ای- تخصصی برتر برسانیم.

 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه، اعتبار ناشی از فعالیت‌های مؤثر این بانک در عرصة توسعه صنعتی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز بانک صنعت و معدن از جایگاه و اعتباری تحسین برانگیز برخوردار شده است.

وی ضمن تصریح ماموریت بانک در راستای توسعه صنعتی کشور اذعان کرد: جامعه باید بر این نکته واقف باشدکه تجمیع سپرده‌هایشان در این بانک موجب توسعة صنعتی، اشتغالزایی و جلوگیری از فقر و بیکاری در کشور می‌شود.

افخمی گفت: بانک صنعت و معدن در سال گذشته حدود ١٠ برابر سرمایة خود را برای اجرای طرح‌های صنعتی کشور تأمین اعتبار کرده است و این امر تا کنون سابقه نداشته است.

وی بیان داشت، سرپرستی‌ها و رؤسای شعب بانک صنعت و معدن در استان‌های مختلف کشور باید با مسؤولان و تصمیم‌گیران استانی تعامل مناسب‏تری داشته و در تصمیم‌گیری‌های استانی حضور جدی‏تری داشته باشند و نسبت به ارائه عملکرد بانک در راستای توسعه و اشتغالزایی در استان تلاش لازم را بعمل آورند.

معمارنژاد، عضو هیأت مدیرة این بانک نیز در نشست مزبور به بیان سخنانی در خصوص لزوم هماهنگی میان واحدهای صف و ستاد پرداخت و گفت: برای افزایش سطح منابع، همکاری صنعتگران با بانک صنعت و معدن ضروری است.

وی گفت: بیش از نیمی از پرسنل این بانک در شعب استان‌ها استقرار دارند که باید از تمام قابلیت‌های آنها به خوبی استفاده شود که از این‏رو ضروری است ضمن برنامه‌ریزی لازم از ظرفیت‌های یاد شده به خوبی استفاده گردد.

معمارنژاد تصریح کرد: افزایش سطح تعامل بین‌المللی در دوران پساتوافق مسؤولیت شعب بانک را برای ایجاد تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ارزی بیشتر می‌کند و نیروهای شعب باید از آموزش‌های لازم، برای تحقق این موضوع بهره‌مند شوند.

این عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن در مورد هدف نشست مزبور گفت: برای بهبود وضعیت موجود فضای کسب و کار بانک لازم است متناسب با نیاز مشتریان بسته‏های خدماتی جدید طراحی و ارائه گردد.

خدایی‌مهر، مدیر کل حراست بانک صنعت و معدن نیز در جلسه یاد شده به نقش این مدیریت در ایجاد محیطی سالم‌تر و ایمن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سطح اعتماد همکاران نسبت به حراست در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

گفتنی است، نشست بررسی عملکرد شعب منبعد به صورت مستمر در این بانک برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.