شماره سوم فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی از سوی بانک دی منتشر شد

سومین شماره فصلنامه علمی ـ تخصصی توسعه بانکداری و مالیه اسلامی از سوی بانک دی منتشر شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی در شماره جدید این فصلنامه که با محوریت قرض‌الحسنه تدوین و چاپ شده، علاوه بر سه مقاله علمی در دو مصاحبه تخصصی موضوع قرض‌الحسنه و تاثیر آن بر اقتصاد و نظام بانکی کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

 

مقالات «استفاده از ابزار بانکداری اجتماعی در توسعه قرض‌الحسنه» به قلم دکترعظیم نوید تهرانی، «نگاهی بر تحول بانکداری در ایران» به قلم دکتر محمدرضا مردانی و «جایگاه قرض‌الحسنه در تأمین وام‌های مالی خرد اسلامی و اثرات اقتصادی آن» به قلم دکتر حسن گلمرادی از جمله بخش‌های اصلی این شماره فصلنامه هستند.

 

مصاحبه با دکتر مهدی رضوی ـ رییس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران ـ درباره مقوله پرداخت سود در سیستم بانکی و تاثیرات آن بر جامعه و نیز گفت‌وگو با ملکی ـ رییس صندوق قرض‌الحسنه بانک دی ـ از دیگر فصل‌های فصلنامه توسعه بانکداری و مالیه اسلامی هستند.

 

در این شماره همچنین علاوه بر معرفی قرارداد «قرض الحسنه»، مرکز مطالعات بانکداری اسلامی بانک دی نیز معرفی و در بخش دیگری عمکرد کمیته فقهی بانک دی هم مورد تحلیل و برررسی قرار گرفته است.

 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فصلنامه، ارائه مقاله به آن و یا دریافت نشریه می‌توانند با روابط عمومی بانک دی تماس بگیرند.

 

همچنین نسخه الکترونیکی فصلنامه به همراه شماره‌های پیشین آن نیز از طریق وب سایت بانک دی به نشانی www.DAY24.IR و در بخش پژوهش‌ها در دسترس علاقه‌مندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.