سرعت بالای خدمات‌دهی سیستم ارزی بانک شهر

مدیر امور بین‌الملل بانک شهر با اشاره به سرعت بالای خدمات‌دهی سیستم ارزی در این بانک، از افتتاح چند شعبه ارزی با سوئیفت مستقل در تهران و بعضی شهرستان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

عصر بانک؛به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، عصمت خاکباز با بیان این ‌که سیستم سوئیفت یک خط ارتباطی میان موسسات مالی است و بانک‌ها و سایر موسسات مالی اعضای آن را تشکیل می‌دهند، گفت: پیام‌ها در سیستم سوئیفت کاملا دسته‌بندی شده است و بانک‌ها برای انجام امور مختلف ارزی از آن استفاده می‌کنند.

 

این مدیر بانک شهر در ارتباط با ویژگی‌های سیستم سوئیفت افزود: امنیت، سرعت بالا و همچنین هزینه پایین از ویژگی‌های این سیستم است و امکان تقلب بسیار کم شده و هیچ پیامی در این سیستم ناپدید نمی‌شود.

خاکباز، با بیان این‌که بیشتر بانک‌های دنیا با سوئیفت کار می‌کنند، لذا برای هرگونه مراسلاتی، شبکه سوئیفت مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: از اوایل سال91، سیستم سوئیفت در بانک شهر فعال شده و هم‌اکنون علاوه بر کارهای مشتریان خود بانک، امور برخی بانک‌های دیگر که سوئیفت آنها قطع است نیز از طریق این بانک انجام می‌شود.

مدیر امور بین‌الملل بانک شهر تصریح کرد: در حال حاضر شرایط ارتباط با بانک‌های خارجی در حال ایجاد است و در صدد هستیم این ارتباط با بانک‌های بیشتری در دنیا برقرار شود.

وی همچنین با اشاره به روند فعالیت‌های ارزی بانک شهر گفت: از سه مرحله مجوز ارزی، مرحله یک و دو آن دریافت شده و هم‌اکنون امکان ارائه 95درصد از خدمات ارزی به مشتریان وجود دارد و همچنین چندین شعبه ارزی با سوئیفت مستقل نیز به زودی در تهران و چند شهرستان دیگر افتتاح می‌شود. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.