انجام کلیه امور بانکی با نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران

​در پاسخ به نیاز مشتریان و افزایش دسترسی آنها به خدمات نوین، بانک صادرات ایران نسخه های جدید همراه بانک را روانه بازار کرد .

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور افزایش رضایت مشتریان، همگام با پیشرفت های نوین نسبت به انتشار نسخه های ٤.٧ اندرویدی و ٥.٥ مخصوص سیستم عامل IOS نرم افزار همراه بانک اقدام نمود که علاوه بر خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری ، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ کارت و …. خدمات جدیدی شامل: انتقال وجه بین بانکی و پرداخت اقساط تسهیلات بین بانکی از طریق سامانه پایا، دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات و… را به مشتریان ارایه می دهد. متقاضیان می توانند ضمن مراجعه به سایت این بانک به نشانی:WWW.bsi.ir به برنامه یاد شده دسترسی و اقدام به نصب آن بر  روی گوشی تلفن همراه خود نمایند .

 

شایان ذکر است بانک صادرات ایران در جهت کاهش هزینه ها، کاهش سفرهای درون شهری، آلودگی هوا و افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است خدمات نوین این بانک با استقبال گسترده هموطنان همراه بوده به گونه ای که مشتریان در خلال خرداد ماه ٩٤، ٤میلیون و ٢٣٤ هزار تراکنش از طریق همراه بانک و بیش از ١١ میلیون تراکنش اینترنتی را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی انجام داده¬اند که نشانگر روند جهشی رویکرد مشتریان در استفاده از خدمات این سامانه هاست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.