ایجاد مدل ارتباطی برای بانک توسعه صادرات و شرکت‌های تابعه

علی صالح‌آبادی در جریان بازدید از شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات تاکید کرد: برای هم‌افزایی شرکت‌های تابعه و بانک باید مدل ارتباطی تعریف شود.

عصر بانک؛به‌گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، مدیرعامل بانک لزوم تقویت ارتباط بین شرکت هلدینگ بانک، تامین سرمایه آرمان، صرافی و شرکت کارگزاری با شعب بانک توسعه صادرات را یادآور شد.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات به دوهدف تقویت شرکت‌های تابعه و استفاده از پتانسیل این شرکت‌ها در تحقق اهداف بانک اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک و با رفع تحریم‌ها باید با بانک‌های متعددی که برخی از آنها قبل از تحریم وجود نداشتند، رقابت کنیم و این رقابت با حفظ رویکرد و نگاه قدیمی و سنتی امکان‌پذیر نیست. وی با اعلام این مطلب که اگر از گذشته درس نگیریم پیشرفت نخواهیم داشت، اضافه کرد: با تکیه بر تجربه ارزی بانک در سال‌های گذشته باید در طول دوره زمانی قبل از لغو تحریم‌ها نقاط ضعف را کاهش دهیم و نقاط مثبت را تقویت کنیم. در این نشست، سیدرضا علوی مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات با اشاره به ترسیم اهداف سال 94 توسط هیات مدیره شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات گفت: از جمله مهم‌ترین این اهداف توسعه بازار ابزار مشتقه، ایجاد واحد تحلیل، ارتقای وب‌سایت کارگزاری، ارائه خدمات متنوع به مشتریان آنلاین، تاسیس صندوق ETF، همکاری بیشتر با بانک توسعه صادرات و حفظ و ارتقای رتبه فعلی کارگزاری خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.