ضوابط صدور کارت پرداخت، کارت خانواده، حامی کارت نوجوان، کارت پول بانک صنعت و معدن چیست؟

کارت پرداخت ابزاری است که مشتری می تواند به وسیله آنها و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان، پایانه نقطه فروش، خودپرداز، خرید اینترنتی و تلفن به حساب خود متصل شود.

عصر بانک؛مشتری بانک صنعت و معدن با استفاده از کارت‌ پرداخت خود می‌تواند به صورت ٢٤ ساعته اقدام به خرید کالا و دریافت برخی خدمات بانکی نماید. کارتهای نوجوان و خانواده زیر مجموعه کارت پرداخت می باشند.

 

ضوابط صدور کارت پرداخت(حامی کارت)، کارت خانواده، حامی کارت نوجوان، کارت پول(بن کارت)

کارتهای پرداخت (و به تبع آن کارتهای خانواده و نوجوان ) می‌توانند به هر یک از حسابهای سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، پس انداز قرض الحسنه و جاری قرض الحسنه مشتریان متصل شوند.

مشتری می تواند در صورت اتصال کارت خود به هر یک از حسابها ، از طریق پایانه کارت‌خوان شعب و خودپرداز‌، بانکداری اینترنتی و تلفنبانک، برخی عملیات بانکی همانند برداشت، واریز و انتقال وجه، پرداخت قبوض، شارژ تلفن همراه و برخی دیگر از عملیات بانکی را انجام دهد.

کلیه مشتریان حقیقی می توانند با تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات کارت بانک و فرم مقررات و شرایط عمومی کارت بانک یکی از انواع کارتهای بانک را درخواست نمایند.

ولی قهری/ قیم می تواند با افتتاح حساب بنام فرزند/مولی علیه/تحت قیمومیت خود که بیش از ١٢ سال سن داشته باشد، مطابق شرایط و مقررات مربوطه و با تکمیل فرم درخواست صدور حامی کارت نوجوان نماید. شعبه پس از صدور حامی کارت نوجوان، اقدام به تحویل کارت به ولی قهری/ قیم مربوطه می نماید.

دارنده کارت اصلی می تواند برای اعضای خانواده خود (شامل پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزندان/مولی علیه) درخواست کارت خانواده نماید. دارنده کارت اصلی می بایست حداکثر مبالغ قابل دریافت/انتقال توسط این کارت را در فرم تعیین کند.

حداکثر مبلغ قابل برداشت/ ارسال در هر روز توسط حامی کارت نوجوان از طریق تمامی درگاه های موجود (اعم از دستگاهای کارت خوان، پایانه نقطه فروش،فروش اینترنتی و غیره) ٣٠٠.٠٠٠ ریال می باشد.

تاریخ انقضای کارت نوجوان پایان ١٨ سالگی می باشد.

کارت پرداخت (کارت نوجوان و خانواده) به حساب مشتری متصل می باشد و کلیه عملیات برداشت از حساب و واریز و انتقال به حسابهای دیگر لحظه‌ای انجام می‌شود.

تمامی کارتهای صادره دارای یک شماره کارت ١٦ رقمی، یک شماره رمز اول ٤ رقمی و یک شماره رمز دوم مربوط به تراکنش های غیر‌حضوری مجازی با طول ٥ الی ‌١٢ عدد می باشند. این شماره ها منحصر به فرد بوده و کاملاً از هم متمایز می باشند.

حسابهای مرتبط به کارت پرداخت (کارت های نوجوان و خانواده) با اعلام فقدان و یا سرقت کارت بسته نمی شوند، بلکه بانک شماره کارت مفقودی یا مسروقه را باطل نموده و با درخواست کتبی مشتری با اخذ هزینه صدور کارت (متناسب با دستورالعمل تعرفه خدمات بانکی)، کارت جدیدی با شماره شناسائی جدید صادر و ارتباط آن را با حساب یا حسابهای قبلی برقرار می نماید.

دارنده هر یک از کارتهای بانک موظف می باشد، در صورت فقدان و یا به سرقت رفتن کارت خود، بلافاصله از طریق سیستم تلفنبانک یا با مراجعه به یکی از شعب بانک، کارت خود را غیر فعال نماید.

مشتریان با مراجعه به یکی از شعب بانک می توانند درخواست صدور/شارژ کارت پول (بن کارت) جهت پرسنل شرکت را طبق ضوابط، به بانک ارائه نمایند.
امکان انتقال وجه کارتهای پرداخت بانک صنعت و معدن به سایر کارتهای عضوشتاب و همچنین دارندگان حساب بانکی در بانک صنعت و معدن فراهم می باشد.

مشتری با مراجعه به یکی از شعب بانک می‌تواند درخواست تغییر حساب ترجیحی مرتبط با کارت پرداخت، خانواده و نوجوان خود را بنماید.

ضوابط صدور کارت مشتریان مشترک

به حسابهای مشترک تنها یک کارت اختصاص می یابد و این کارت به یکی از افرادی که امکان برداشت دارد تحویل داده می شود.

مشتریان حقوقی و مشترک بانک می توانند شماره کارت مجازی متصل به حساب خود را جهت واریز به آن حساب، دریافت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.