بیمه آرمان 4000 میلیارد ریالی می‌شود

مجمع سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه آرمان با حضور بیش از 92 درصد سهامداران و به ریاست دکتر محمدرضا امیرحسن‌خانی، روز چهارشنبه 24/ 4/ 94 در محل سالن اجتماعات فرهنگی ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

عصر بانک؛این مجمع با همراهی آقایان دکتر حسن عباسی معروفان و بهزادان به عنوان ناظر و ستار بابازاده اقدم به عنوان دبیر مجمع تشکیل شد و صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1393 به تصویب رسید و برنامه‌های آتی این شرکت توسط مدیرعامل به سمع و نظر حاضران رسید. 

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، علی فتحعلی مدیرعامل بیمه آرمان ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی از افزایش سرمایه این شرکت تا چهار هزار میلیارد ریال منطبق با اهداف تدوین شده از سوی هیات مدیره در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی به طرح‌های نوین بیمه‌ای این شرکت در بخش‌های آی‌تی، کشاورزی و برگزاری جلسات در زمینه بیمه‌های تکافل با معاون نظارت بیمه مرکزی نیز اشاره کرد و افزود: شرکت در سال مالی گذشته بالغ‌بر 2 هزار و 967 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که نسبت به سال قبل بیش از 90 درصد رشد دارد. 

فتحعلی ضمن تاکید بر تاثیر افزایش سرمایه بر توانگری مالی، افزایش سهم نگهداشت بیمه‌نامه‌ها، گسترش مراودات اقتصادی شرکت و… تصریح کرد: بیمه آرمان با تکمیل این افزایش سرمایه آینده درخشانی در میان شرکت‌های بیمه خواهد داشت.

فتحعلی به توانگری مالی سطح یک شرکت به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت: بیمه آرمان در این خصوص از وضعیت قابل قبولی برخوردار است. 

وی از بهره‌برداری از فناوری اطلاعات در بخش‌های کشاورزی، رسیدگی به شکایات مشتریان به‌صورت تلفنی، اینترنتی، پستی و نیز از طریق اپراتور و همچنین راه‌اندازی و ایجاد آرشیو سیستمی شکایات، همکاری با بیمه مرکزی در خصوص یکپارچه‌سازی سیستم رسیدگی به شکایات شرکت‌های فعال در صنعت بیمه خبرداد. وی با اشاره به برنامه‌های شرکت درخصوص آموزش مستمر نمایندگان و کارکنان با تاکید بر افزایش سطح تحصیلات، ارتقای همبستگی و تخصص در میان نیروی انسانی را از عوامل موثر در پیشرفت روزافزون شرکت دانست.

وی همچنین اذعان کرد که پیش‌بینی می‌شود سال‌جاری نسبت به ایجاد روابط بیمه‌ای با کشورهای منطقه و جهان تلاش‌هایی انجام گیرد.

نماینده بیمه مرکزی از تدوین دستورالعمل وصول مطالبات که به‌تازگی برای بررسی بیشتر به سندیکا ارسال شده خبر داد و گفت: این دستورالعمل به‌زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.در پایان این جلسه با نظارت نماینده بیمه مرکزی و نماینده سازمان بورس و با اکثریت آرا صورت‌های مالی مورد تایید قرار گرفت و مبلغ 195 ریال سود به‌ازای هر سهم برای تقسیم تصویب شد.

 

 
 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.