سفر با طعم سامان برای اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان

همزمان با راه‌اندازی باشگاه مشتریان بانک سامان، از نخستین طرح این باشگاه با نام «سفر با طعم سامان» رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا حیدری مدیر امور مشتریان ویژه درباره راه‌اندازی باشگاه مشتریان اظهار داشت: بانک سامان با هدف شناخت دقیق نیازهای مشتریان بانک، وفادارسازی و تشویق آن‌ها به استفاده بیشتر از خدمات بانکی، باشگاه مشتریان خود را در وب‌سایتی مستقل از وب‌سایت بانک راه‌اندازی کرده است.

مدیر امور مشتریان ویژه بانک سامان با اشاره به نخستین طرح تشویقی این باشگاه گفت: طرح «سفر با طعم سامان»، از ابتدای مرداد ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری، در باشگاه مشتریان سامان اجرا می‌شود.

حیدری با بیان اینکه این طرح در مرحله نخست ویژه مشتریان برتر (ویژه و خاص) بانک سامان است، تاکید کرد: تمام مشتریان برتر (ویژه و خاص) در این مدت می‌توانند با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، انجام فعالیت‌های باشگاهی و حفظ و افزایش سپرده‌هایشان در بانک سامان امتیاز کسب کنند و شانس برنده شدن خود در قرعه‌کشی را افزایش دهند.

وی تصریح کرد: پس‌از پایان دوره، با قرعه‌کشی میان اعضا، 10 نفر به سفرهای لوکس مسافرتی اعزام می‌شوند.

گفتنی است، تمام مشتریان ویژه و خاص (سامانیان) بانک سامان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت رمز ورود به باشگاه می‌توانند به شعب بانک یا دفاتر بانکداری اختصاصی مراجعه کنند یا با شماره تلفن 22662105 داخلی 6 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.