مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سینا راس ساعت 15 روز دوشنبه 29 تیر ماه با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

عصر بانک؛در این جلسه پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه، مدیرعامل بانک طی سخنانی با تشریح اقدامات انجام شده در سال 93 گفت: بانک سینا با اجرای برنامه ها و سیاست های مناسب و معرفی محصولات توسعه ای جدید عملکرد مطلوبی را طی سال یاد شده در جذب سپرده ها داشته به طوری که مجموع سپرده ها در این بانک 22 درصد رشد را نشان می دهد.

 

مهندس پیشرو افزود: عملکرد این بانک در زمینه اعطای تسهیلات متنوع به بخش های مختلف اقتصادی نیز مناسب بوده که با اقدامات صورت گرفته رشد 20 درصدی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی همچنین با اشاره به رقابت سنگین موجود در بازار پول طی سال گذشته تصریح کرد: بانک سینا با تکمیل چرخه فعالیت های بانکی و ارائه خدمات نوین، موفق شد سهم بازاری خود را از نقدینگی کل کشور به رقم 1.9 درصد ارتقاء دهد که امیدواریم با تلاش مجموعه همکاران بتوانیم جایگاه خود را بیش از پیش بهبود بخشیم.

مدیرعامل بانک سینا با بیان اینکه کفایت سرمایه این بانک در سال گذشته بالاتر از استانداردهای تعیین شده بود، گفت: نسبت کفایت سرمایه که در زمره مقررات الزام آور بانک مرکزی است و نباید کمتر از 8 درصد باشد، طی سال گذشته در بانک سینا معادل 14.8 درصد بوده که حاکی از سلامت مالی عملکرد بانک و تدوین برنامه های مناسب به منظور ایجاد تعادل بین ریسک و بازده دارایی ها است.

وی همچنین توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را یکی از استراتژی های عمده بانک سینا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این بانک متنوع ترین خدمات را در حوزه بانکداری الکترونیک به هموطنان ارائه می دهد و همراستا با ارائه خدمات جدید، تعداد کاربران این خدمات نیز افزایش مناسبی داشته که رشد 25 درصدی کارت های بانکی صادره در سال 93 از آن جمله است.

مهندس پیشرو با تاکید بر این که سیاست بانک سینا حرکت به سمت کاهش قیمت تمام شده پول است، خاطرنشان کرد: به منظور تحقق این سیاست و جذب بهینه منابع ارزان قیمت برنامه های مناسبی در دست اجراست که افزایش تعداد دستگاه های pos به 60 هزار دستگاه از آن جمله است.

وی در پایان از اعتماد خانواده بزرگ مشتریان و حمایت سهامداران قدردانی کرد و تلاش همکاران و مدیران بانک را ستود و ابراز امیدواری کرد با تداوم این تلاش ها و ارائه برنامه های پیشبردی، زمینه رضایت بیش از پیش سهامداران فراهم گردد.

در این جلسه پس از قرائت گزارش فعالیت هیأت مدیره، گزارش عملکرد مالی و سود و زیان بانک سینا و بودجه سال 94 به تصویب اکثریت اعضا رسید و مقرر شد مبلغ 200 ریال به ازاء هر سهم با توجه به ثبت سرمایه 10 هزار میلیارد ریالی بانک سینا پرداخت گردد.

در ادامه سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 94 و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های بانک انتخاب شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.