بیش از 90 درصد مراکز درمانی دولتی و غیردولتی با شرکت آتیه قرارداد دارند

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از امضای قرارداد با بیش از 90 درصد از مراکز درمانی دولتی و خصوصی در سطح استان‌ها و شهرستان‌‌ها با شرکت بیمه تکمیلی آتیه خبر داد.

عصر بانک؛سیدمرتضی ادیانی با اشاره به افزایش تعداد شعب و دفاتر شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در سطح استان‌ها اظهار داشت: با توجه به سیاست سال جاری افزایش مراکز در دستور کار قرار گرفتند و هم اکنون در تمامی استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای کوچک و بزرگ مراکز ارائه خدمات به بیمه شدگان توسعه پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته یکی از مشکلات بیمه شدگان، مراجعه به مراکز و دفاتر و شعب شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ بود که این مشکل با گسترش مراکز مرتفع گردیده است.

 

ادیانی اضافه کرد: امسال همچنین تعداد مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ افزایش یافته است و ما هم اکنون با بیش از 90 درصد از مراکز درمانی اعم از دولتی و خصوصی، قرارداد داریم.

 

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ همچنین به زمان ارائه خدمات به بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: هم اکنون زمان رسیدگی به اسناد و پرداخت هزینه‌ها به بیمه‌شدگان به کمتر از 15 روز رسیده است و بنا داریم این زمان را در آینده کمتر کنیم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ارائه خدمات از سوی شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ موجب رضایت بیمه‌شدگان قرار گیرد و چنانچه مشکلاتی در زمینه ارائه خدمات وجود دارد با همراهی بیمه شدگان و ارائه پیشنهادات آنها مرتفع شود.

 

 

/فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.