مزیت های بانک صادرات چیست؟

​نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم دقت و فقدان چارچوب مشخص منجر به رشد قارچ گونه موسسات غیر مجاز مالی شد و در شرایط فعلی سرعت عمل برای توقف فعالیت این گونه موسسات اجتناب ناپذیر است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: موسسات غیر مجاز اقتصادی که بعضا  نظارت ناپذیرند، بخش مهمی از گردش مالی را به خود اختصاص می دهند و با توجه به رعایت نکردن ضوابط و معیارها اغلب آنها در نهایت برای سپرده گذاران خود مشکل آفرینی می کنند.

 

وی اظهار امیدواری کرد با تدابیری که مجموعه اقتصادی و نظارتی  کشور اتخاذ کرده است این معضل برای همیشه سایه سنگین خود را بر اقتصاد ملی برچیند و از این طریق شاهد رفع زمینه های بروزچالش های اقتصادی و اجتماعی باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو با مثبت ارزیابی کردن رویکردهای جدید در بانک صادرات ایران گفت: شبکه گسترده، نیروهای توانمند، پیشینه روشن و برخورداری ازساختار مناسب در شمار مزیت های بانک صادرات است و به همین دلیل انتظار می رود که در توسعه اقتصاد ملی نقش پررنگ تری ایفا کند.

عاشوری ضمن تاکید بر حمایت از تولید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود تصریح کرد:ارایه بسته های حمایت از تولیدکنندگان از سوی بانک صادرات نشانگر همگامی مدیران ارشد این بانک با رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای ابلاغ شده توسط  دولت است و  به عنوان نماینده مردم این رویه  ارزشمند را تاثیر گذار می دانم.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش سود تسهیلات اعطایی خاطر نشان کرد: از ویژگی های اقتصاد پویا این است  که سود از طریق تولید و گردش منابع مالی توسط بخش واقعی اقتصاد کسب شود   زیرا در غیر این صورت سود به دست آمده نقش نامطلوبی بر اقتصاد کلان دارد ، حمایت واقعی از تولید کنندگان و فعالین اقتصادی با این گرایش محقق می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.