دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره یک بانک

آگهی دعوت از داوطلبان در هیأت مدیره بانک صادرات ایران (شرکت سهامی عام) از بین سهامداران با تائید حداقل 5 درصد سهامداران منتشر شد.

عصر بانک؛بر اساس آگهی منتشره در روزنامه اطلاعات ، آگهی دعوت از داوطلبان در هیأت مدیره بانک صادرات ایران (شرکت سهامی عام) منتشر شد.

 

در اجرای مفاد ماده 51 اساسنامه بانک صادرات ایران به اطلاع کلیه سهامداران محترم بانک می‌رساند: نظر به اینکه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک جهت انتخاب اعضای هیأت مدیره در تاریخ 94.10.22 برگزار می‌شود و براین اساس، اعضای هیأت مدیره می‌بایست از میان اشخاص حقیقی سهامدار تعیین و انتخاب ‌شوند و همچنین با عنایت به اینکه اسامی داوطلبان عضویت در هیأت مدیره می‌باید جهت تأیید صلاحیت به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام و پس از تأیید در مجمع مزبور مورد رأی‌گیری قرار گیرد، لذا از کلیه سهامداران داوطلب عضویت در هیأت مدیره که دارای شرایط احصا شده در ماده 63 اساسنامه بانک می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا تاریخ 94.6.16 با همراه داشتن مدارک ذیل الذکر به اداره کل سهامداران و مجامع بانک به نشانی تهران خ سمیه، ساختمان سپهر، شماره 85، طبقه 6 مراجعه نمایند.

 

مدارک لازم جهت ثبت‌نام:

 

1- تصویر شناسنامه و کارت ملی به همراه اصل آنها

 

2- ارائه تأییدیه کتبی از سوی حداقل 5 درصد سهامداران بانک

 

3- تکمیل فرم ثبت‌نام اعلام داوطلبی تا تاریخ 94.6.16 و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور

 

داوطلبان جهت آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره بانک صادرات ایران می‌توانند شرایط مندرج در ماده 63 اساسنامه بانک را در سایت بانک به نشانی www.bsi.ir ملاحظه نمایند.

 

شرایط مذکور برای داوطلبان الزامی می‌باشد.

 

مدیرعامل بانک صادرات ایران

 

/فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.