رئیس جمعیت هلال‌احمر درباره بانک ملت چه گفت؟

مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر بر تدوین تفاهم‌نامه‌ای روزآمد، کارآمد و عملیاتی از سوی تیم کارشناسی متبحر با حضور نمایندگان طرفین و اجرایی شدن آن تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان با هدف گسترش همکاری‌ها تاکید کردند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در دیدار با دکتر سید امیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: بانک ملت از ابتدا همکاری‌ و ارتباط مستحکمی با جمعیت هلال‌احمر داشته و با وجود اینکه در مقطعی کوتاه این ارتباط کمرنگ شده است، اما بر آن هستیم تا همکاری‌ها از سطح خوب و مناسبی برخوردار شود. وی افزود: با توجه به حضور دکتر ضیایی به عنوان رئیس جمعیت هلال‌احمر، پیگیری‌های مستمری برای تقویت ارتباطات و همکاری‌های دوجانبه و تمدید تفاهم‌نامه همکاری انجام شد.

رستگار با اشاره به این نکته که هم‌اکنون بانک ملت به عنوان یکی از موفق‌ترین بانک‌های کشور در حال فعالیت است، یادآور شد: این بانک به عنوان یکی از برترین بانک‌های کشور، از منابع بسیار خوبی برخوردار بوده و در بسیاری از پروژه‌های اقتصادی کشور نیز ایفای نقش موثری دارد و به سبب همین فعالیت‌های گسترده، در بسیاری از حوزه‌های بانکداری، مقام نخست را به خود اختصاص داده است. وی با اعلام آمادگی برای تمدید تفاهم‌نامه با جمعیت هلال‌احمر، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های بسیار خوب و مناسبی در بانک ملت برای ارائه خدمت ارزنده و مناسب به مردم وجود دارد؛ بنابراین در زمینه همکاری با هلال‌احمر هم اگر تاکنون نقصانی در ارائه خدمات وجود داشته است، رفع خواهد شد. وی تاکید کرد: به منظور تمدید و عملیاتی شدن هرچه سریع‌تر تفاهم‌نامه میان هلال‌احمر و بانک ملت از امروز دستور اداری صادر خواهد شد تا این مهم تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان نهایی شود.

دکتر سید امیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر هم در سخنانی با اشاره به این نکته که بانک ملت، از بانک‌های بسیار خوشنام، معتبر و دارای امکانات بسیار مناسب است، اظهار کرد: در دنیای کنونی بانکداری، با توجه به تسهیلات و امکانات متنوعی که بانک‌ها برای مخاطبان خود فراهم کرده‌اند، فضای رقابتی گسترده‌ای شکل گرفته است، بنابراین در این فضا هر اندازه بانک‌ها پیشنهادها و گزینه‌های خدماتی بیشتری را برای مخاطبان خود فراهم و هزینه کمتری دریافت کنند، شانس بیشتری برای جذب مشتریان خواهند داشت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با یادآوری اینکه این جمعیت، مجموعه‌ای عام‌المنفعه و با ماموریت‌های مختلف است، گفت: این جمعیت در سه حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و گسترش فعالیت خود در سراسر کشور، ماموریت اساسی دارد و هم‌اکنون در 31 استان کشور و 350 شعبه شهرستانی به مردم خدمات ارائه می‌دهد. وی گفت: هلال احمر در 20 کشور دنیا 30 مرکز درمانی فعال داشته و در بخشی دیگر خریدهای بین‌المللی انجام می‌دهد و طبیعی است موضوعات بسیاری در وظایف گسترده هلال‌احمر وجود دارد که بانک ملت در بسیاری از آنها می‌تواند همکار خوبی برای جمعیت باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.