مجموعه‌ای از 10 طراحی UI/UX الهام‌بخش برای بانک‌ها و فین‌تک‌ها

بانکداری می‌تواند زیبا و آسان باشد و در عین حال همهٔ کاربردهای لازم برای رفع نیازهای مشتریان را داشته باشد.

عصر بانک؛ به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛ طراحی خوب یک زبان خاص است. زبانی برای ارتباط با مشتریانتان و درک نیازها و انتظارات آن‌ها. زبانی که بانک‌های آینده با آن صحبت می‌کنند. یک طراحی لذت‌بخش روشی برای جلب علاقهٔ مشتریان به رابط مالی‌تان است. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که جدیدترین طراحی‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم تا ثابت کنیم که بانکداری می‌تواند زیبا و آسان باشد و در عین حال همهٔ کاربردهای لازم برای رفع نیازهای مشتریان را داشته باشد.

 

تجربه کاربری یا همان UX، کیفیت احساسات فردی است که با یک طراحی خاص روبرو شده و از آن استفاده کرده است. اینکه این طراحی باورپذیر بوده است یا خیر؟ چه احساسی به او دست داده؟ از شلوغی صفحات خسته شده یا در انتخاب کمکش کرده؟ اما برخلاف تعریف UX، رابط کاربری یا همان UI، تنها به ظاهر اهمیت می‌دهد.

 

شکل دادن آینده توسط UX

 

شکی وجود ندارد که طراحی UX کلید موفقیت در دنیای دیجیتال است. مشتریان از هر محصولی انتظار دارند که مطابق با انتظاراتشان عمل کند، چون دلیلی ندارد به محصولی پایبند بمانند که بهتر از آن در بازار وجود دارد. ما اعتقاد داریم که آیندهٔ بانکداری توسط UX و طراحی تفکر تصمیم‌گیری شکل خواهد گرفت و سال 2019 سال اثبات این عقیده بود.

 

موارد زیر طرح‌های واقعی در جهان است که برای بانک‌ها، فین‌تک‌ها و کیف پول‌های الکترونیکی طراحی شده است. هر طراحی متناسب با اهداف خاص سفارش‌دهنده بوده و از روش طراحی مالی منحصر به فرد استفاده شده است و استراتژی طراحی UX با پیچیدگی و ویژگی‌های خدمات مالی تطابق داشته است.

 

پس از طراحی‌های الهام‌بخش زیر لذت ببرید.

 

1. طراحی UX اپلیکیشن بانکداری با خدمات کامل

 

2. طراحی UX پلتفرم مدیریت دارایی‌ها

 

 

3. طراحی UX/UI یک اپلیکیشن بانکداری موبایلی

 

 

4. طراحی UX/UI بانکداری خرد

 

 

5. طراحی UX اپلیکیشن موبایلی یک ارائه‌دهندهٔ نرم‌افزار بانکداری

 

 

6. طراحی UX اپلیکیشن موبایلی یک بانک چالش‌گر

 

7. طراحی UX بانکداری خُرد اپل واچ

 

8. طراحی UI/UX اپلیکیشن موبایلی یک کیف پول کریپتوکارنسی

 

9. طراحی UX وب برای بانکداری خرد

 

10. طراحی UX/UI اپلیکیشن بانکداری موبایلی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.