شفافیت سامانه سککوک مالی از صنایع تولیدی حمایت می‌کند

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اقتصادی مجلس سامانه سککوک را اقدامی دانست که به افزایش اعتماد صنایع تولیدی و در نتیجه بهبود زنجیره تولید و اشتغال منجر خواهد شد.

عصر بانک؛ قاسم احمدی لاشکی سامانه سککوک را راهگشای تولید در کشور دانست و گفت: پلتفرم نوین سککوک جزو سامانه‌هایی است که بسیاری از فعالیت‌های حوزه مالی و اعتباری، از کوچک تا بزرگ در آن قابل انجام و جابجایی است.

 

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعیت آن است که از طریق سامانه سککوک  به‌راحتی می توان تامین مالی گروه‌ها و کسب‌وکارهایی را با یک روش و تفکر جدید انجام داد؛ اقدامی که چندین سال است جای خالی آن احساس می‌شود.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: شفافیت مالی یکی از ویژگی‌های اصلی سامانه سککوک به شمار می‌رود و از این طریق تسهیلاتی در اختیار کسب و کارها قرار داده می‌شود تا به تولید کمک کرده و صنایع تولیدی مورد حمایت قرار گیرند.

 

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های سامانه سککوک این است که تسهیلاتی که به تولیدکننده داده می‌شود را می توان رصد کرد تا به طور کامل مشخص شود این تسهیلات در کجا و چگونه هزینه شده است از این رو انحراف منابع به صفر می رسد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشخص بودن زنجیره مصارف تسهیلات نوعی شفافیت است که موجب اعتماد صنایع هم خواهد شد و با توجه به اینکه در بستر اینترنت شکل می گیرد از فساد مالی نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

/ سککوک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.