چتر حمایت سککوک بر سر صنعت کاشی و سرامیک

توسعه زنجیره تامین در صنعت کاشی و سرامیک مورد توجه ویژه دست‌اندرکاران سامانه سککوک قرار گرفته و بر این اساس سامانه ویژه‌ای تحت عنوان ceramshop.sakkook.ir با هدف ارتقای ارزش افزوده در زنجیره کاشی ایجاد و برای این موضوع دفتر کاری در استان یزد در نظر گرفته شده است.

عصر بانک؛در همین راستا سامانه ملی سککوک در استان یزد، صنعت کاشی و سرامیک را در نمایشگاهی بین المللی تحت پوشش خود قرار داد و دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کاشی و سرامیک بهانه‌ای شد تا قابلیت‌های این پلت‌فرم ملی در آن عرضه شود.

 

بنابر این گزارش، عظیمی معاون استاندار یزد و هیات همراه  و علمدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد به همراه معاونان در این نمایشگاه از غرفه سککوک بازدید کردند و با ظرفیت‌های این سامانه آشنا شدند.

 

همچنین در این نمایشگاه نشستی با دهقان معاون صنایع کوچک استان یزد در غرفه سککوک با موضوع سیاست‌های کلی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در حوزه زنجیره کاشی و سرامیک برگزار شد که زمینه های ورود فعالان اقتصادی این استان برای بهره جستن از سامانه سککوک را فراهم کند.

در این نمایشگاه همچنین  قابلیت‌های سامانه ملی سککوک برای تولیدکنندگان تبیین و مذاکراتی با فعالان این صنعت انجام شد. مذاکرات به عمل آمده حکایت از آن دارد که فعالان صنعت کاشی و سرامیک آمادگی خود را برای  عضویت در سامانه ملی سککوک اعلام کردند با این امید که بیشتر در بخش تامین مالی با هدف تامین مواد اولیه از سککوک بهره بگیرند.

 

گفتنی است، استان یزد بعد از  استان‌های همجوار -اصفهان و کاشان- در سامانه ملی سککوک حضور یافته که سبب مشارکت گسترده فعالان اقتصادی منطقه در این سامانه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.