رمز دوم یکبار مصرف با سامانه رمز نگار ملت

با هدف عملیاتی کردن ابلاغیه‌های بانک مرکزی در زمینه رمز پویا و همچنین در راستای صیانت از حقوق مشتریان بانک و کاهش مخاطرات سوء استفاده از اطلاعات مهم کارت، سامانه رمز نگار ملت (نسخ اپلیکیشن‏ و پیامکی) تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با هدف افزایش امنیت در پرداخت های اینترنتی نظیر خرید،کارت به کارت و پرداخت غیرحضوری قبوض، از تاریخ اول دی ماه سال جاری، رمزدوم ثابت کارت بانکی مشتریان غیرفعال و انجام تراکنش های بدون حضور کارت صرفاً از طریق رمز پویا (یکبار مصرف) امکان پذیر خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش، برای تسهیل امور مشتریان، خدمت دریافت رمز پویا از سامانه هریم (هدایت رمز یکبار مصرف) برای تمامی ملت کارت هایی که قبلا از رمز دوم ایستا استفاده می‌کردند به صورت خودکار فعال می شود.

بر این اساس،  با توجه به اینکه رمز یکبار مصرف تولید شده در زمان انجام تراکنش به شماره همراه ثبت شده در سیستم بانک ارسال می‌شود، مشتریان باید از صحت اطلاعات مربوط به شماره همراه خود در بانک اطمینان پیدا کنند.

در عین حال مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شعب یا صفحه ویژه رمزنگار در وب سایت اینترنتی بانک ملت به نشانیhttps://bankmellat.ir/Ramznegar.aspx  مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط ملت به شماره 1556 در تهران و شماره 82488‏-021 در شهرستان ها تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.