بازدید مدیران ارشد بانک سرمایه از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو +فیلم

یکشنبه 3 آذرماه 1398، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک سرمایه از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

عصر بانک؛ این بازدید با حضور سیدمرتضی پورمرعشی ریاست هیئت‌مدیره، محسن ملکی نائب‌رئیس هیئت‌مدیره، سیدجواد وطن‌پور سوادکوهی عضو هیئت‌مدیره، فرج‌اله قدمی مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره، حسین رضوی نائینی قائم‌مقام مدیرعامل، حسین اردستانی موفقی معاون سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی، علی ترابی رئیس اداره انفورماتیک و بانکداری الکترونیک، محمد شعبانی معاون بانکداری الکترونیک اداره انفورماتیک و بانکداری الکترونیک بانک سرمایه و روح‌الله لهرابیان رئیس هیئت‌مدیره، محمد مظاهری مدیرعامل، جمشید آزاده قائم‌مقام معاون فروش و امور مشتریان، کامران دارابی مدیر فروش سرویس، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

 

این بازدید با خوش‌آمدگویی محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو به مهمانان آغاز شد. در ادامه مهرداد حسین‌چی کارشناس فروش و امور مشتریان این شرکت، فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو را معرفی کرده و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بزرگ و مطرح کشور معرفی کرد.

 

مدیران ارشد بانک سرمایه سپس با ورود به بخش فنی و مهندسی توسن‌تکنو از نزدیک با محصولات در دست طراحی توسط متخصصان این بخش آشنا شدند. بازدید از بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید و آشنایی با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و پایانه‌های بانکی بخش بعدی این برنامه بود. در ادامه خط تولید کارتخوان Q80 و همچنین خودپرداز بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و بازدید از انبار محصولات تولیدی این سایت بخش دیگری از این برنامه بود.

 

این بازدید در حالی صورت گرفت که بانک سرمایه و شرکت توسن‌تکنو طی ماه‌های گذشته همکاری‌های مشترکی را در زمینه نگهداری و تعمیرات ماشین‌های بانکی با برندهای مختلف موجود نزد این بانک آغاز نموده‌اند.

 

 

فیلمی کوتاه از حاشیه این بازدید تهیه شده که در ذیل قابل مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده‌ی فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.