بانکداری و مشتریان نسل هزاره (نسل Y)
عصر بانک؛ نیما شمساپور، مدیر پروژه یوآیدی؛ وقتی نوبت تصمیمگیری نسل هزاره درباره بانکها و موسسات مالی میشود، چیزهایی مانند اپلیکیشن بانکی همراه که قبلا یک امتیاز محسوب میشد اکنون یک ضرورت در نظر گرفته میشود. نسل هزاره، فراتر از استانداردهای بالای فناوری، اعتماد، ارزش و نوآوری را در اولویت قرار میدهد. نسل هزاره تمایل دارد صرفهجویانه رفتار کند، به خصوص وقتی پای کارمزدها به میان میآید. حدود 93% گفتهاند که هنگام انتخاب یک موسسه مالی، خدمات بانکداری بدون کارمزد برایشان اهمیت زیادی دارد. بزرگترین سرخوردگی بانکها برای ما (نسل هزارهایها) سختی حل مشکلات بانکی، ایستادن در صفهای طولانی و عدم موفقیت فناوریها است.