اینفوگرافیک/ رفع تمامی نیازهای پرداختی روزمره با کیف پول کیپاد

اپلیکیشن کیف پول کیپاد خدمت جدیدی از بانک پاسارگاد است که توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، با هدف ایجاد تحول در عرصه پرداخت‌های خُرد عرضه شده است.

اپلیکیشن کیپاد، کیف پولی الکترونیکی بانک پاسارگاد است که قابلیت‌‌های متعددی را در حوزه پرداخت برای کاربران فراهم می‌‌کند. شما با نصب این اپلیکیشن و استفاده از آن، می‌توانید پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزه‌های مختلف پذیرندگی کیپاد تجربه کنید.

کیف پول کیپاد محدود به مشتریان بانک پاسارگاد نیست

استفاده از اپلیکیشن کیپاد منحصر به مشتریان بانک پاسارگاد نبوده و همه افراد با داشتن کارت بانکی و رمز دوم (اینترنتی) از هر یک از بانک‌های سراسر کشور، می‌توانند از خدمات الکترونیک این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

مزیت‌های رقابتی کیپاد

توسعه این اپلیکیشن با رعایت آخرین استانداردهای بانکی و امنیتی انجام شده و واسط کاربری زیبا و سهولت انجام عملیات پرداخت از مزیت‌‌های کیپاد است که استفاده از آن را به تجربه‌‌ای منحصر به فرد برای کاربران بدل ساخته است.
کیف پول کیپاد

خدمات کیپاد

کارت به کارت

برای انتقال وجه از طریق کارت به کارت در کیپاد، شماره کارت مبدا، کارت مقصد و مبلغ دلخواه انتقال وجه را باید وارد کنید. در حال حاضر سرویس کارت به کارت از مبدا بانک پاسارگاد، ملت، ملی، تجارت، پارسیان، سپه، کشاورزی، سامان، اقتصاد نوین، انصار، آینده، سرمایه، سینا، حکمت، گردشگری، دی، ایران زمین، پست بانک، توسعه و تعاون، صنعت و معدن، خاورمیانه، موسسه اعتباری نور، موسسه اعتباری توسعه به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است. امکان کارت به کارت از سایر بانک ها نیز بزودی اضافه خواهند شد.  

سهام عدالت

با انتخاب گزینه سهام عدالت، امکان مشاهده سبد دارایی سهام، ارزش و قیمت روز آن برای مشمولینی که روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده اند، فراهم شده است. همچنین در صورت تمایل می توانید به صورت غیر حضوری تا 60 در صد از سهام خود را از طریق کیپاد به فروش رسانید.

طرح ذخیره صندوق فرهنگیان

کیپ کارت نوعی کارت اعتباری بوده که پس از پرداخت هر قسط ، قابلیت شارژ مجدد به میزان اصل قسط را دارد و برای رفع نیازهای فوری فرهنگیان عزیز طراحی گردیده است. بر اساس پروتکل‌های احراز هویت و اطمینان از اینکه دارنده کارت عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشد، اپلیکیشن کیپاد باید حتما بر روی تلفن همراه شخص فرهنگی که سیمکارت آن متعلق به خود می باشد نصب شود در غیر اینصورت کارت اعتباری فعال نخواهد شد.

انتقال به حساب

با کیپاد در این قسمت می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را از کیف پول برداشت و به حساب ثبت شده در پروفایل خود انتقال دهید. اگر حساب ثبت شده مربوط به بانک پاسارگاد باشد، به صورت آنی و در غیر این صورت، این مبلغ طبق قوانین بانک مرکزی تا 24 ساعت از زمان درخواست ، به حساب شما واریز می‌گردد.

پرداخت قبض

کاربران می‎توانند از طریق وارد کردن شناسه قبض (برق، گاز، آب، تلفن، موبایل و عوارض شهرداری)، شناسه پرداخت و یا از طریق بارکدخوان سایر قبوض خود را از طریق کارت‌های بانکی و یا از طریق کیف پول پرداخت کنند.

انتقال اعتبار به کاربر دیگر

با استفاده از این روش می‌توانید مبلغ دلخواه را از کیف پول برداشت و به کیف پول دوستان خود که کیپاد را نصب دارند، بدون کارمزد و سقف موجودی انتقال دهند.

پرداخت آنلاین عوارض آزادراه‌ها

مالکان خودروهایی که قصد عبور از آزادراه‌‌های مجهز به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی (تهران – ساوه) ،(قزوین – زنجان) ، (قزوین – رشت) و (کرج – قزوین)  را دارند، می‌‌توانند با نصب اپلیکیشن کیپاد، ضمن ثبت شماره پلاک خودرو یا خودروهای خود و انتخاب آزادراه‌‌های عبوری، نسبت به پرداخت عوارض آزادراه‌‌‌ها اقدام کرده و با خیالی آسوده از گذرگاه‌‌های الکترونیکی عبور کنند.

خلافی خودرو

جریمه رانندگی، از جمله مواردی است که هر روز تعداد زیادی از راننده ها با آن سر و کار دارند. با ثبت بار کد پشت کارت خودرو و یا اسکن آن در قسمت خلافی می توانید نسبت به استعلام رایگان خلافی خودرو اقدام و در نهایت خلافی خودرو را پرداخت نمایید.

پرداخت طرح ترافیک

از آنجایی که در طول روز افراد زیادی جهت انجام امور روزمره خود نیاز به رفت و آمد در محدوده طرح ترافیک و یا آلودگی هوا را دارند؛ اپلیکیشن کیپاد در نسخه جدید خود، امکان پرداخت بدهی عوارض طرح ترافیک را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی با مراجعه به قسمت عوارض طرح ترافیک، پلاک خودروی خود را ثبت کرده و نسبت به استعلام و پرداخت بدهی خود اقدام کنید.

پرداخت مبتنی بر کد تصویری

پرداخت از طریق کدQR، یکی دیگر از خدمات کیف پول همراه پاسارگاد است که با هدف حذف پول نقد در پرداخت‌های خرد روزمره، امکان خرید از فروشگاه‌‏های تحت پوشش و یا پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی را فراهم کرده است.

خدمات شهروندی

در صورتی که گوشی موبایل شما مجهز به فناوری NFC باشد، می‌توانید با استفاده از کیپاد کارت شهروندی خود را در شهرهای مشهد و قزوین شارژ کنید. برای این کار کافی است با استفاده از گزینه خرید شارژ، مبلغ مورد نیاز خود را وارد کنید و پس از کسر مبلغ شارژ از کیف پول ، کارت شهروندی خود را به پشت تلفن همراه نزدیک کنید تا بدون نیاز به مراجعه کیوسک‌های شارژ بتوانید کارت‌های بلیط خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است شارژ کیف پول و یا انتقال اعتبار نیاز به پرداخت کارمزد ندارد و امکان ارائه این خدمت به شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

پرداخت کرایه تاکسی

همچنین در این بخش امکان پرداخت کرایه کلیه تاکسی‌‌های مجهز شده به فون پی و ریالو توسط کد QR در تهران و مشهد فراهم شده است.

خرید بلیت قطاری مشهد

شهروندان مشهدی به راحتی‌توانند با کیپاد نسبت به خرید بلیت تک سفره قطار شهری اقدام کنند.

خرید بلیت سفرهای همزمان گروهی

با این سرویس به راحتی و با انتخاب مسیر مورد نظر بدون اتلاف وقت و با هزینه بسیار کم می‌توانید از آن استفاده کنید.

شارژ مستقیم

 شما می‌­توانید از طریق اپلیکیشن کیپاد تنها با وارد کردن شماره همراه مورد نظر و یا انتخاب شماره از لیست مخاطبان، تلفن همراهتان را شارژ نمایید. 

بسته اینترنتی

برای شارژ اینترنت تنها کافی است که شماره همراه و نوع بسته اینترنتی موردنظر را انتخاب کنید.

پارک حاشیه‌ای

کیپاد امکان استعلام و پرداخت بدهی پارک حاشیه‌ای تهران، اصفهان، شیراز، کاشان و نوشهر را فراهم کرده است.

اشتراک و پخش آنلاین فیلم و سریال آیو

در اپلیکیشن کیپاد علاوه بر خرید اشتراک آیو این امکان را دارید تنها با یک کلیک، برنامه­‌های اولین تلویزیون اینترنتی ایران (آیو) را مشاهده کنید.

نیکوکاری

با مراجعه به گزینه نیکوکاری و انتخاب یکی از موسسات ثبت شده می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را به حساب این موسسات واریز کنید و در انجام امور خیر نقش داشته باشد.

دانلود اپلیکیشن کیپاد

برای دانلود اپلیکیشن کیپاد می‌توانید از طریق کلید اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن کیپاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.