بازدید مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و هیئت همراه از سایت تولید توسن‌تکنو+فیلم

یکشنبه 21 مهرماه 1398، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و هیئت همراه از سایت تولید شرکت توسن‌تکنو در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کردند.

عصر بانک؛این بازدید با حضور رسول محمدی مدیرعامل، نظری مدیر عملیات و سرمایه انسانی و هیئت همراه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و محمد مظاهری مدیرعامل، ناصر براتی معاون نوآوری و توسعه، امید شاهرخی مدیر تولید سخت‌افزار شرکت توسن‌تکنو، آرش حسین‌پور مدیرعامل شرکت شاپ و نیز جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت توسن‌تکنو برگزار شد.

در ابتدای این بازدید محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و تشکر از حضور آن‌ها در این سایت تولید، توضیحاتی اجمالی در خصوص راه‌اندازی این سایت تولید ارائه کرد.
در ادامه ناصر براتی معاون نوآوری و توسعه این شرکت، فعالیت‌ها و راهکارهای بانکی و پرداخت تولیدشده توسط توسن‌تکنو را معرفی کرده و تجارب عملیاتی این شرکت را در پیاده‌سازی راهکارها برای بانک‌های بزرگ و مطرح کشور برشمرد. وی همچنین با توصیف راهکارهای ارائه‌ شده توسط توسن‌تکنو در حوزه صندوق‌های فروشگاهی و خرده‌فروشی از راه‌اندازی خط تولید جدید پایانه‌های فروشگاهی هوشمند در این سایت تولید و در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و هیئت همراه سپس با ورود به واحد فنی و مهندسی توسن‌تکنو با روند طراحی و مهندسی محصولات جدید این شرکت آشنا شدند. مهمانان در این بخش از برنامه با فرآیند تحقیق و توسعه روی صندوق‌های فروشگاهی سری E توسن‌تکنو و همین‌طور کارتخوان‌ها و ماشین‌های بانکی تولیدشده توسط این شرکت آشنا شدند.
بخش کنترل کیفیت قطعات پیش از تولید، بخش دیگری از این بازدید بود که طی آن مهمانان با روش‌های کنترل کیفیت و ارزیابی اجزاء و قطعات مورد استفاده در تولید کارتخوان‌های پرداخت و ماشین‌های دریافت و پرداخت وجه نقد آشنا شدند. در ادامه، خط تولید پایانه کارتخوان Q80 و همچنین ماشین‌های خودپرداز بانکی توسن‌تکنو مورد بازدید قرار گرفت و راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ توسن‌تکنو به حضار معرفی شد.
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در 26 اردیبهشت سال 1374 با هدف تهیه و تأمین کالاهای اساسی خانواده‌های ایرانی و توزیع آن در تمام مناطق کشور تأسیس و ثبت شد. این شرکت در حال حاضر 350 فروشگاه در سراسر کشور راه‌اندازی کرده و از 7000 نفر پرسنل در سراسر کشور بهره‌مند است.
فیلمی کوتاه از حاشیه این بازدید تهیه شده که در ذیل قابل مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده‌ی فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.