دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری برگزار می‌شود

دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری UserX2019 در تاریخ 18 و 19 مهر ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و در این رویداد، چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های نوین و اصول طراحی مبتنی بر تجربه، با هدف ساده‌سازی خدمات مالی برای کاربران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عصر بانک؛پنل تخصصی سیاست‌گذاری کلان در تجربه کاربری یکی از بخش های این کنفرانس دو روزه است و محمد نژادصداقت؛ مدیرعامل داتین، علی حکیم جوادی؛ مدیرعامل بهسازان ملت و نیما نامداری؛ معاون توسعه نوآوری ارتباط فردا به عنوان اعضا و علیرضا نیکوکار به عنوان دبیر پنل به بررسی جایگاه تجربه کاربری در توسعه کلان سرویس‌های مالی خواهند پرداخت.

این پنل در روز دوم رویداد، جمعه 19 مهرماه از ساعت 11 الی 12:30 در سالن همایش دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و علاقمندان به حضور می‌توانند با کد تخفیف dotin و از طریق لینک https://evand.com/events/userx در این رویداد ثبت نام کنند.
از مهم‌ترین محورهای رویداد می‌توان به تجربه کاربری و بانکداری نوین، طراحی خدمات مالی، دسترس‌پذیری و کاربردپذیری در محصولات فینتک، فرآیندها و استراتژی طراحی محصولات حوزه مالی، مدیریت مالی شخصی، طراحی تجربه در حوزه‌های مالی شامل بورس، خدمات پرداخت و تجربه کاربری در اینترنت اشیا و حوزه های مالی اشاره کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.