گزارشی از حضور توسن‌تکنو در سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت + فیلم

سومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته طی روزهای 31 شهریورماه الی 3 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

عصر بانک؛در این رویداد چهار روزه که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رویدادهای صنعت سوخت کشور برگزار می‌شود، علاوه بر این که استند توسن‌تکنو در بخش نمایشگاهی جزء فعال‌ترین و پررفت‌وآمدترین غرفه‌ها بود، دو کارگاه تخصصی نیز توسط این شرکت برگزار شد.

 

کارگاه «معرفی راهکار جامع سوخت و پرداخت شرکت توسن‌تکنو» در روز دوشنبه اول مهرماه ساعت 10:30 توسط آقای علی پیامی و کارگاه «معرفی راهکار جامع مدیریت جایگاه» در روز سه‌شنبه دوم مهرماه ساعت 13:30 توسط خانم الهام ثابتیان برگزار شد.

 

حضور افراد شاخص از شرکت‌های مطرح صنعت سوخت و نیز صنعت پرداخت الکترونیک کشور در استند توسن‌تکنو از نکات قابل توجه این نمایشگاه بود. در این استند از نسخه بهینه‌شده «راهکار همزمان سوخت‌گیری و پرداخت روی پمپ» شرکت توسن‌تکنو رونمایی شد. با تولید این راهکار، امکان پرداخت الکترونیک بهای سوخت با استفاده از کارت‌های عضو شتاب روی پمپ به صورت مستقیم میسر شده است. در راهکار پرداخت روی پمپ توسن‌تکنو، بدون نیاز به مراجعه به بانک و شارژ کیف پول مرتبط با کارت سوخت و حتی بدون نیاز به مراجعه به انتهای لاین سوخت‌گیری برای پرداخت وجه، پرداخت وجه با هر کارت بانکی عضو شتاب میسر شده است. این پرداخت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

نرم‌افزار این راهکار تولیدشده توسط متخخصان توسن‌تکنو بوده و این آمادگی وجود دارد که سخت‌افزار آن نیز در سایت تولید شرکت توسن‌تکنو با توان ایرانی، تولید داخل شود. همچنین سخت‌افزار این راهکار به لحاظ رعایت استانداردهای مد نظر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران چه در موضوع امنیت پرداخت و گواهینامه PCI و … و چه به لحاظ ارتقای تاییدیه‌هایی نظیر IP‌ و IK دارای بالاترین و به‌روزترین تاییدیه‌هاست. بنابراین توانایی تولید داخل و همینطور ارتقای استانداردهای راهکار توسن‌تکنو نسبت به روش‌های قبلی پیشرفت در فناوری و استانداردهاست. همچنین این که پرداخت روی یک پمپ محقق شده است، تجربه کاربری خوبی برای مشتری را در پی خواهد داشت. سیستم‌عامل این راهکار نیز مبتنی بر اندروید بوده که امکان توسعه و تعریف سرویس‌های جدید را بیشتر فراهم می‌کند.

 

همچنین فیلمی کوتاه از حاشیه این حضور تهیه شده که در ذیل قابل مشاهده است. با این توضیح که روی نوار ابزار پخش‌کننده‌ فیلم، امکان انتخاب کیفیت‌های متفاوت از فیلم با توجه به سرعت اینترنت شما وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.