عزل مدیر یکی از شعبات بانک صنعت و معدن تهران

به دنبال جلسه مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با تولید کنندگان شهرک صنعتی شمس آباد تهران و اعلام نارضایتی تعدادی از صنعتگران از برخورد نامناسب رئیس یکی از شعبات بانک صنعت و معدن و فرافکنی این مدیر از انجام وظایف محوله؛ رحمانی به مدیر کل بازرسی دستور داد با این مدیر برخورد لازم انجام گیرد.

عصر بانک؛اکبر صادقی مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت، در این خصوص به ایلنا توضیح داد: بر اساس مستندات و بررسی‌های دقیق و کارشناسی به عمل آمده، این مدیر بانکی فاقد لیاقت در خدمت به تولیدکنندگان بوده و برابر ضوابط قانونی عزل شد.

 
صادقی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید ویژه‌ای بر رعایت حقوق همه صنعت‌گران و تولیدکنندگان دارد.
 
وی گفت: بدنه وزارت صمت مکلف است در رعایت حقوق و حرمت مراجعین و به ویژه در قبال صنعتگران، دقیق‌تر و مسئولانه‌تر از سایر مجموعه‌ها عمل کنند.
 
مدیر کل دفتر بازرسی وزارت صمت تصریح کرد: سر باز زدن از مسئولیت و فرافکنی در قبال وظایف محوله به هیچ وجه در وزارت صمت پذیرفتنی نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای خدمتگذار در این وزارتخانه باید الزامات اخلاقی و قانونی را در سرلوحه کار خود قرار دهند و شایسته نیست با اقدام یا رفتاری نامربوط زمینه ساز دلسردی صنعتگران، تولیدکنندگان و تجار شوند.
 
این مسئول ادامه داد: منشور اخلاقی وزارتخانه باید در اولویت کاری تمام ارکان وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد و در صورت تخطی از قوانین، ضوابط و البته اخلاقیات، طبق ضوابط قانونی برخورد لازم بدون اغماض اعمال می‌شود.
 
صادقی تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی باید حمایت از تولیدکننده واقعی در دستور کار همه دستگاه‌ها به ویژه مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.