پاسخگویی شبانه‌روزی کارشناسان بیمه دانا به پرسش‌های بیمه‌گذاران

شرکت بیمه دانا در ادامه رسالت خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و مشتریان خود، در اجرای طرح مهر دانا، با پاسخگویی شبانه‌روزی به نیازها و پرسش‌های آنها از طریق سامانه تلفن گویا، گام دیگری در جهت تکریم ارباب رجوع برداشته است.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، کارشناسان این مدیریت پس از اجرایی شدن طرح مهر دانا در سراسر کشور از بهمن ماه سال گذشته، با هدف پاسخگویی به پرسش‌ها و مسائل بیمه‌ای بیمه‌گذاران، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات از طریق سامانه تلفن گویا به صورت شبانه‌روزی، پاسخگوی مسائل و مشکلات احتمالی مخاطبان و مشتریان خود است.

 
کارشناسان این مدیریت به طور متوسط روزانه به بیش از ده ها تماس تلفنی پاسخ می‌دهند که محور درخواست بیمه‌گذاران بیشتر در خصوص آشنایی با جزئیات طرح مهر دانا، پرداخت خسارات بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، درمان و درخواست نشانی مراکز پرداخت خسارت این شرکت است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.