نقش بانک گردشگری در موفقیت‌های تیم‌های ملی والیبال

تیم‌های ملی والیبال ایران، مخصوصاً تیم ملی جوانان، امسال توانستند با حمایت‌های بانک گردشگری، نتایج درخشانی در مسابقات جهانی کسب کنند.

عصر بانک؛تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت رسمی و همراهی بانک گردشگری که در طی مسابقات قهرمانی 2019 جهان یار و یاور تیم بود و از هیچ کمکی در رسیدن به این قهرمانی با ارزش دریغ نکرد، توانست در فینال رقابت‌ها در بحرین، برای اولین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرده و تاریخ‌ساز شود.

 
همچنین تیم ملی بزرگسالان نیز با حمایت‌های بانک گردشگری همانند چند سال گذشته، حضور پرقدرتی در لیگ جهانی داشت و توانست نتایج درخشانی کسب کند.
 
حمایت بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک‌ها از ورزش، امری رایج و مفید در زمینه برندینگ و انجام مسئولیت‌های اجتماعی است. ایجاد پیوند میان بنگاه‌های اقتصادی و ارکان ورزش قهرمانی، باعث گسترش دامنه مشتریان بالقوه، گسترش حضور برند در سطح رسانه‌ها  و ایجاد نگاه مثبت به سازمان حمایت‌کننده درصورت کسب نتایج خوب توسط تیم ورزشی می‌شود. 
 
بانک گردشگری با درک زمینه‌های مساعد این سرمایه‌گذاری و در نظر گرفتن ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی در حمایت از جوانان مستعد و شایسته کشور، طی قراردادی با فدراسیون والیبال تا پایان المپیک 20 20 توکیو ، توانست به عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی والیبال انجام مسئولیت کند. 
 
اکنون والیبال ایران با ثبات در مدیریت، سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی مستعد، توجه به کار علمی و همدلی و رفاقت در تمام سطوح به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و بانک گردشگری این افتخار را دارد که نشان این بانک بر سینه این جوانان شایسته می درخشد.
 
تیم‌های ملی والیبال امسال توانستند با حمایت‌های بانک گردشگری، شرایط مناسبی را ایجاد کنند که نتایج تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌های جهان و نخستین قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان خود گواه و موید این موضوع است.
 
بی‌تردید حمایت‌های مالی، انگیزه کسب موفقیت را در تیم‌های ورزشی افزایش می‌دهد و موجب می‌شود تا بازیکنان با آسودگی کامل به تمرین و مسابقات بیندیشند که نقش بانک گردشگری در ایجاد این شرایط، بسیار مهم و تاثیر گذار بود و این حمایت ها توانست نتایج خوبی را به ارمغان آورد.
 
بانک گردشگری در طول فعالیت خود، کارنامه درخشانی در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته است. تنوع فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌هایی مانند محیط‌زیست، گردشگری، ورزش، امور خیریه، حمایت از نخبگان ملی، فرهنگ عمومی و توجه به گروه‌های اجتماعی آسیب‌پذیر از بارزترین نقاط فعالیت بانک گردشگری در امور عام‌المنفعه بوده است. 
 
از سوی دیگر بانک گردشگری در جریان مسابقات والیبال از بحث گردشگری در کشور غافل نشد و این امر موجب شد تا در طی بازی تیم والیبال در چند شهر مختلف، شاهد حضور علاقه‌مندان این رشته برای تماشای مسابقات که تعداد زیادی از آن‌ها از شهرهای دیگر برای حمایت از تیم ملی به این شهرها سفر کرده بودند، باشیم.
 
بانک گردشگری به ورزش والیبال، نگاه ملی دارد و یکی از اولویت‌های آن، ایجاد شرایط مناسب، برای  افتخار آفرینی قهرمانان والیبال کشور است.
 
بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، ایجاد فرهنگ ورزش در بین افراد جامعه و توجه به جنبه‌های سلامت جسم و روح را مورد توجه قرار داده و  تلاش نموده است تا در کمپین حمایت از ورزش والیبال، آن را در بین افراد جامعه نهادینه نماید و امید است در ادامه نیز این حمایت‌ها ادامه دار باشد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.