بانک رفاه بانکی تجاری-اجتماعی است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران مهم ترین حوزه فعالیت این بانک را بازار سلامت و درمان کشور برشمرد و گفت: امروز ما بانک رفاه را یک بانک تجاری، اجتماعی می‌دانیم زیرا بزرگترین سازمان اجتماعی کشور سهامدار ماست و حدود 3 میلیون و 200 هزار مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی حقوق خود را از بانک ما دریافت می‌کنند.

عصر بانک؛دکتر محمدعلی سهمانی در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان اصفهان افزود: بانک رفاه کارگران یکی از بانک های تجاری قدیمی کشور با 59 سال سابقه فعالیت و از بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی کشور است و داخل این مجموعه حدود 13 هلدینگ تخصصی بزرگ با بیش از 100 هزار میلیارد تومان سرمایه وجود دارد.

 
وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران 18 میلیون مشتری و 42 میلیون ذی نفع دارد و این اعتبار بزرگی برای ماست که سازمان تأمین اجتماعی و به صورت غیرمستقیم 42 میلیون کارگر، بازنشسته و مستمری بگیر سهامدار این بانک هستند.
 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در تشریح اقدامات حمایتی این بانک از تولید، اقتصاد و اقشار کم بضاعت کشور افزود: بانک رفاه علاوه بر بخش تکلیفی که مباحث تولیدی، رونق اقتصادی، تأمین مالی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، خرید گندم و حمایت از آسیب دیدگان بلایای طبیعی است در بخش غیر تکلیفی نیز به شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی خرد به ارائه خدمات می‌پردازد.
 
سهمانی همچنین تصریح کرد: در حوزه بانکداری شرکتی که در دو سال اخیر و به دنبال اصلاح ساختار بانکی در خدمات بانک رفاه قرار گرفته است 700 شرکت بزرگ مشتری بانک هستند و سیاست ما حرکت به سوی بانکداری دیجیتال ضمن حفظ شعب موجود است.
 
وی تأکید کرد: امروز نظام بانکداری فقط متولی سپرده گذاری و پرداخت تسهیلات نیست، بلکه درآمدزایی ما بیشتر از محل ارائه خدمات مالی در بازار پول و سرمایه است.
 
در دیدار مدیرعامل بانک رفاه کارگران با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی استان اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان انجام شد، این فعالان اقتصادی به طرح سؤالات و نقطه نظرات خود پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.