آینده پرداخت‌های بین‌المللی رمیتنس با استفاده از تکنولوژی بلاکچین

پرداخت بین المللی رمیتنس تا سال 2024 به 525 میلیارد دلار می‌‌رسد.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛داده‌های جدید نشان می‌دهند که پرداخت دیجیتال رمیتنس تا سال 2024 به 525 میلیارد دلار می‌رسد که از مقدار تخمین زده شده 332 میلیارد دلار در سال 2019 بیش‌تر است.

 

طبق پژوهش Juniper Research ، استفاده از پرداخت موبایلی به نحو فزاینده‌ای محبوب خواهد شد و پرداخت‌ دیجیتال رمیتنس بین‌المللی از نظر حجم در سال 2024، 41درصد پیش بینی شده که نسبت به میزان 33 درصد در سال 2019، بیش‌تر است.

 

در ضمن، پرداخت‌های مبتنی بر بلاکچین، امکان افزایش پرداخت‌های رمیتنس دیجیتال را مهیا می‌کنند، به دلیل این‌که پیشرفت تکنولوژی، موجب از بین رفتن مدل‌های کسب‌وکار فعلی می‌شود.

 

به همین دلیل توصیه می‌شود که اپراتورهای انتقال پول سنتی با استفاده از تکنولوژی بلاکچین برای تحول در آینده تلاش کنند.

 

بلاکچین دارای پتانسیل قوی در پرداخت رمیتنس است

این پژوهش نشان می‌دهد که با استفاده از یک شبکه قدرتمند بلاکچین، اپراتورها می‌توانند به کاربرانشان خدمات شفاف‌تر، ارزان‌تر و سریع‌تری ارائه دهند. راه‌حل‌هایی مانند ریپل نت ( RippleNet ) و آی بی ام بلاکچین ( IBM Blockchain  ) با اتصال مجموعه متنوعی از شرکا در بازارهای مختلف، برای انتقال به هر ناحیه تنظیم می‌شوند تا پرداخت‌های موثرتر را امکان‌پذیر کنند.

به منظور کسب نتیجه، پلتفرم‌های بلاکچین باید بر کسب شرکای بیشتر تمرکز کنند تا امکان تحقق اهداف شبکه‌شان را افزایش دهند. این یک فرصت برای اپراتورها است تا روش انتقال پول سنتی را تغییر دهند و با بهبود مدل‌های کسب‌وکارشان از مزایای بلاکچین بهره‌مند شوند.

 

نیاز به نوآوری برای مقابله با چالش‌های فین‌تک

این پژوهش هم‌چنین نشان داد که پیشرفت بازیگران فین‌تک، مانند ترنسفر وایز (TransferWise) و وردرمیت (WorldRemit) به معنی این است که بازیگران سنتی در حال تحول سریع هستند و شرکت‌هایی مانند وسترن یونیون و مانی گرم بر پیشرفت استراتژی‌های دیجیتال تمرکز کرده‌اند.

با این حال، تنها دیجیتالی سازی استراتژی‌ها کافی نیست. این پژوهش نشان می‌دهد که بازیگران فین‌تک در حال ارائه تجربه کاربری بهتر و شفافیت بیش‌تری در هزینه‌ها هستند که هر دو عامل قابل توجه و مهم محسوب می‌شوند.

 

ترجمه از paymentscardsandmobile

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.