امکان خرید توکن پیمان با پشتوانه طلا در شبکه ققنوس از اول تیرماه

پیرو بیانیه دبیرخانه بنیاد ققنوس از تاریخ اول تیرماه 98 امکان مشارکت عامه مردم در این شبکه و خرید توکن پیمان با پشتوانه طلا محقق خواهد گردید.

عصر بانک؛دبیرخانه ققنوس درباره زمان‌بندی عرضه توکن پیمان بیانیه‌ای صادر کرده است که در آن آمده است: نزدیک به چهار‌ماه از انتشار ویرایش «1» سپیدنامه شبکه ققنوس و توکن پیمان می‌گذرد. در این مدت، سپیدنامه با استقبال کم‌نظیر مخاطبان روبرو شد و نکات ارزشمندی درباره بخش‌های مختلف آن دریافت گردید؛ که از آن جمله می توان به تدقیق ویژگی‌های فنی شبکه ققنوس، شفاف سازی شرایط اقتصادی فرایند توزیع و عرضه توکن پیمان، ابعاد حقوقی و حاکمیتی ناظر بر نقش و جایگاه ارکان، اعضاء و اجزای ققنوس اشاره نمود. ضمن اینکه در نشست‌های تخصصی، زمینه تضارب دقیق‌تر و مشخص‌تر دیدگاه‌های خبرگان و کارشناسان این حوزه فراهم آمد و برآیند این فعالیتها، منجر به تدوین نسخه روزآمدی از سپیدنامه ققنوس گردید که در تاریخ 11/03/98 از طریق وب سایت رسمی بنیاد ققنوس (www.kuknos.org) در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

 

بنیانگذاران ققنوس با امضای این سپیدنامه به عنوان پیمان‌نامه مشترک ققنوس، عزم و اراده راستین خویش را جهت فراهم آوردن اولین تجربه عمومی فناوری دفترکل توزیع شده در کشور عزیزمان ایران، نمایان نموده اند.   

 

به موازات توانمندسازی اسنادی، ققنوس همه کوش و توش خود را بکارگرفت تا با بهره‌برداری از فرصت‌های قانونی و مقرراتی موجود، شبکه را برپایه زمان‌بندی مقرر در سپیدنامه ویرایش 1 راه اندازی کند و با توزیع بهنگام توکن پیمان میان میزبانان، راه‌اندازی بازار و تکمیل زیست‌بوم ذی‌نفعان ققنوس را شتاب بخشد. نظام قانونی و مقرراتی ما، علی‌رغم همه کاستی‌ها و نارسایی‌هایی که در حمایت و صیانت شایسته از کسب‌وکارهای نوپا دارد، فرصت‌های مغتنمی را هم فراهم آورده‌است که با اتکای به آنها می‌توان تحولات چشمگیری را جهت حرکت از اقتصاد آسیب‌پذیر و آسیب‌زای کنونی به اقتصاد دیجیتال، مردم نهاد، شفاف و درون زا رقم زد.

 

شرکت ققنوس به عنوان دبیرخانه بنیاد ققنوس و به نمایندگی از اعضای بنیانگذار، سهامدار و نقش‌آفرین در بازار و زیست‌بوم خود، اطمینان می‌دهد که به تعامل سازنده با مراجع صلاحیتدار تنظیم‌گر و ناظر حاکمیتی ادامه می‌دهد تا ضمن رفع دغدغه‌ها و انتظارات بحق ایشان، زمینه فعالیت مشروع و پیشرفت روزافزون همه ذی‌نفعان و باورمندان به منافع سرشار این بازار و اقتصاد نوپدید را فراهم نماید.

ضمن عذرخواهی بابت عدم اجرایی شدن مراحل توزیع توکن پیمان در زمانهای مقرر مندرج در نسخه ویرایش 1 سپیدنامه، خود را موظف می دانیم تا با انتشار نسخه جدید سپیدنامه در تاریخ 11/03/98 زمانبندی جدید را با رعایت الزامات قانونی، به دقت متعهد باشیم. به آحاد ملت عزیز و مشتاقان فضای کسب و کار مبتنی بر اقتصاد دیجیتال اطمینان می دهیم ققنوس، ضمن رعایت قوانین و مقررات، از مقتضیات فناوری دفترکل توزیع شده عدول نخواهد نمود و به یاری خداوند قادر متعال از تاریخ 01/04/98 امکان مشارکت عامه مردم در این شبکه و خرید توکن پیمان با پشتوانه طلا محقق خواهد گردید.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.