خدمات شرکت پست بر بستر استارت‏ آپ‎ها

مدیرعامل شرکت ملی پست از ارسال بسته‎های پستی در قالب اپلیکیشنی به نام «الوپست» با همکاری استارت‎آپ الوپیک خبر داد.

عصر بانک؛حسین نعمتی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری این دو شرکت گفت: راه‌اندازی سرویس الوپست، تکمیل زنجیره خدمات رسانی مطلوب تر را برای شهروندان در اقصی نقاط کشور به همراه خواهد داشت. در چارچوب این سرویس، شهروندان می‌توانند تنها با درخواست پیک، هر نوع بسته و پاکت خود را از محل سکونت یا کار، به سراسر کشور ارسال کنند.

وی افزود: علاوه بر این، الوپست این قابلیت را دارد تا بسته‌ها و مرسولات خارجی شهروندان را نیز از مبدا مورد نظر مشتریان جمع آوری و به مقصد ارسال کند. به گفته معاون وزیر،قرارداد منعقد شده با الوپیک انحصاری نیست، تصریح کرد: سایر بخش‌ها و شرکت‌های خدمات رسان مشابه نیز می‌توانند با پست همکاری کنند و در این عرصه فعال باشند. وی افزود: اپلیکیشن طراحی شده ازسوی افراد فنی در شرکت الوپیک به گونه‌ای است که من این نوید را می‌دهم خدماتی که در این اپلیکیشن ارائه می‌شود کاملا ایمن بوده و همه موارد امنیتی در آن لحاظ شده باشد. در ادامه این نشست مهدی‌نائبی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت الوپیک با اشاره به مدت کوتاه انجام این طرح گفت: انجام این کار ظرف 4 ماه یک اقدام کم‌نظیر بود و کمک زیادی به استارت‌آپ ما کرد. نرم‌افزار الوپیک بخش‌های مختلفی مانند سفارش غذا، تاکسی، وانت و پیک دارد، اما در این مدت بیش از همه از سرویس الوپست استقبال شد و این سرویس تحول بزرگی محسوب می‌شود. وی گفت: بسیاری از مردم در بازار ما را به‌عنوان سرویس آنلاین جابه‌جایی بسته می‌دانند، اما می خواهیم به پلت فرمی در گستره وسیع‌تر، تبدیل شویم تا زمینه ساز تعامل دوسویه خدمات گیرندگان و خدمات‌دهنده‌ها باشیم. براساس این تفاهم‌نامه مردم با استفاده از سرویس الوپست در اپلیکیشن الوپیک که از روز 27 اردیبهشت همزمان با روز جهانی ارتباطات فعال خواهد شد می‌توانند بسته‌های پستی خود را از محلی که در آن حضور دارند به همه نقاط کشور و سایر کشور‌ها ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.