​اپلیکیشن پرداخت «صاپ» ماهانه به یک نفر ٤٠ سکه بهار آزادی جایزه می‌دهد

اپلیکیشن پرداخت «صاپ» در هر ماه به قید قرعه به یک نفر از مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی که نسبت به نصب و انجام پرداخت‌های الکترونیکی از طریق اپلیکیشن «صاپ» اقدام کنند، ٤٠ سکه بهار آزادی و به ٦٧ نفر در هر ماه جایزه چهل میلیون ریالی می‌دهد.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به قید قرعه در هر ماه به یک نفر از مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی که تا پایان خرداد سال ٩٨ با نصب و انجام تراکنش از طریق اپلیکیشن «صاپ» اقدام کنند، به میمنت چهل سالگی انقلاب اسلامی، ٤٠ سکه بهار آزادی و به مناسبت شصت و هفتمین سال تاسیس بانک صادرات ایران، هر ماه به ٦٧ نفر به قید قرعه جایزه چهل میلیون ریالی اهدا خواهد کرد.

نصب و انجام تراکنش در اپلیکیشن «صاپ» و شرکت در این قرعه‌کشی برای دارندگان کارت‌های تمامی بانک‌های کشور امکان‌پذیر بوده و زمان برای آزمودن شانس برنده شدن جوایز  ٤٠ سکه‌ای بهار آزادی و یا جوایز چهل میلیون ریالی تا پایان خرداد ماه مهیا است.

این سامانه اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌صورت مستقیم را ارائه می‌کند. عملیات فعال‌سازی سامانه به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه فعال می‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های عضو شتاب، خرید شارژ آنلاین/ بسته اینترنتی، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، پرداخت قبوض سازمانی، خرید بیمه‌نامه آنلاین، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست محبوب من، رویت گزارش تراکنش‌ها و مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، مهمترین خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «صاپ» است.

علاقه‌مندان به شرکت در این قرعه‌کشی می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن از طریق سایت بانک صادرات ایران به نشانی: www.bsi.ir و استفاده از لینک: https://goo.gl/edZczj اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.