اینفوگرافیک/ در طرح پرنیان پلاس بانک ملت چه خدماتی به بانوان ارائه می‌شود؟

بانک ملت بر اساس مشورت هایی که از مشتریان گرفته، محصولات طرح پرنیان را توسعه داده و تنوع بخشیده تا بتواند با طرح پرنیان پلاس به تمامی نیازهای مشتریان خانم پاسخ دهد.

عصر بانک؛هر خانمی در زندگی خود به دنبال هدفی است. برخی به فکر آینده، برخی در لحظه زندگی می کنند، عده‌ای به دنبال خرید کردن و عده دیگری به فکر سلامت خود و خانواده خویش هستند. بدین منظور بانک ملت سعی کرده در قالب بسته محصولات و خدمات پرنیان، به تمامی نیازهای بانوان که بخش مهمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، پاسخ دهد.

با سپرده‌گذاری در سپرده های بلند مدت و یا کوتاه‌مدت بانک ملت که در ادامه جزئیات آن آمده است، می توانید از انواع تسهیلات با نرخ‌ها و مدت‌های ارائه شده در این طرح استفاده کنید.

در طرح پرنیان پلاس، امکان انتقال حق استفاده از تسهیلات به پدر، مادر، همسر و فرزندتان فراهم شده است.

همچنین علاوه بر تسهیلات، در این طرح خدمات زیر نیز از طرف بانک قابل ارائه است:

بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان پلاس

بیمه عمر و سرمایه گذاری پرنیان پلاس با هدف سرمایه‌گذاری و ایجاد شرایط واریز تدریجی در بلند مدت(5 تا 30 سال)

برای مشتریان ایجاد شده تا آنها بتوانند با مبالغ ثابت کوچک ماهانه(1.000.000 یا 2.000.000 یا 3.000.000 ریال)، پس انداز قابل ملاحظه ای را در آینده داشته باشید و یا از مستمری بازنشستگی استفاده کنید.

بیمه آتش سوزی 

بیمه آتش سوزی 1.000.000.000 ریال پوشش‌ اثاثه و یا ساختمان

بیمه درمان تکمیلی پرنیان پلاس

بیمه درمان تکمیلی پرنیان پلاس خدمتی است که بانک ملت در حمایت از سلامتی مادران و بانوان ایرانی ارائه می دهد. چه برای مشتریانی که بیمه درمانی دارند و چه برای مشتریانی که هیچ بیمه درمانی ندارید. پوشش‌های درمانی در قالب دو طرح حسب نیاز مشتریان در نظر گرفته شده است.

اکسس کارت پرنیان پلاس

مشتریان با اکسس کارت پرنیان می‌توانند از تخفیف‌های ارائه شده توسط شرکای تجاری طرف قرارداد بانک در خریدهای حضوری و غیرحضوری استفاده کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تماس ملت با شماره تلفن 1556 تماس حاصل فرمایید و یا به شعب بانک مراجعه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.