گسترش پرداخت موبایلی یونیون‌پی در 174 کشور

یونیون‌پی شبکه‌ کشورهای پذیرنده‌‌ پرداخت موبایلی اش را از پایگاه مسافران چینی خارج از کشور، به 174 کشور توسعه داده و به یکی از شرکت‌های مطرح و بزرگ جهانی در صنعت پرداخت تبدیل شده است.

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصر بانک؛طبق گزارش Ctrip.com، انتظار می‌رود که بیش از 7 میلیون گردشگر چینی برای فستیوال تعطیلات بهار و تعطیلات سال نو چین به سفرهای برون‌مرزی بروند. طبق گزارش مطبوعات، به نظر مناطقی مثل آمریکای لاتین، بالکان، لائوس و میانمار بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند.

 

صربستان، مونته‌نگرو و جامائیکا از جمله کشورهایی هستند که پذیرش کارت یونیون‌پی را طی نیمه‌ی دوم سال 2018 آغاز کردند. پذیرندگانی در انگلیس، لهستان و گرجستان نیز اقدام به ارائه خدمات پرداخت موبایلی از سوی یونیون پی کردند.

 

در آرژانتین شبکه‌ خودپرداز Redlink، پذیرندگی یونیون‌پی را پذیرفت تا پوشش خودپرداز شرکت خود را تا 60 درصد افزایش ‌دهد. در جامائیکا نیز کارت یونیون‌پی در بانک تجاری مورد پذیرش قرار گرفت و پوشش خودپرداز خود را به‌طور کلی تا 70 درصد افزایش داد، در حالیکه در کوبا همه‌ خودپرداز‌ها و در مکزیک 90 درصد از آنها تحت پوشش یونیون‌پی قرار گرفتند.

 

این شرکت اعلام کرده که 200 هزار پذیرنده پرداخت جهانی کد QRرا ارائه می‌دهند و پذیرندگان پیش از فستیوال 30 درصد تخفیف را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.

 

مبنع: atmmarketplace

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.