ایران کیش طی یکسال گذشته تلاش کرده است تا همزمان با بانک تجارت رشد کند

ایران کیش در سال 98 به سمت رشد گام برداشته است.
ایران کیش در سال 98 به سمت رشد گام برداشته است.
به گزارش روابط عمومی ایران کیش، حمیدرضا شریفیان رئیس هیئت مدیره ایران کیش و معاون مدیر عامل بانک تجارت، گفت : ایجاد سیاست‌های کاهش هزینه، بهبود ناوگان دستگاه‌های پوز، افزایش تراکنش‌ها، اضافه شدن سرویس‌های جدید به کارتخوان‌ها،  توسعه و ارتقای سرمایه‌های انسانی، مطالبه کسب و کارهای برون مرزی و بهبود فرایندهای شرکت از جمله اقدامات این شرکت طی یکسال گذشته بوده است.

وی گفت : یکی از مهمترین کارهای ایران کیش ارتقای سایت تعمیرات نگهداری بوده است که باعث شد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی عملیات سرویس، نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم‌افزار های مرتبط با تجهیزات پایانه‌های سامانه‌های هوشمند سوخت را امسال بر عهده این واحد گذاشته است. ایران کیش هم اکنون، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه‌های سامانه هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله سایر شرکت‌ها را در این خصوص از بین ببرده است.

شریفیان افزود : ایران کیش به عنوان اولین پی اس پی در راستای پروژه رمزپویای مخصوص بانک مرکزی نقش داشته است.

وی با اشاره به اینکه اپلیکیشن پات همواره در راستای ارتقای مزیت‌های خود کوشا بوده است گفت: رونمایی از پرداخت مبتنی بر کیو آرکد ایران کیش و بانک تجارت نیز یکی از اقدامات بسیار مهم دراین زمینه بود.

وی با اشاره به توسعه همکاری بیشترایران کیش و بانک تجارت گفت : پروژه احیای 200 هزار دستگاه پوز ایران کیش از جمله اقدامات این شرکت است. پروژه های جدید و نوینی به نتیجه رسیده است که انشاله به وقتش رسانه‌ای خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.