لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی به شرکت خدمات انفورماتیک رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، این شرکت همچنین در چهارمین دوره این رویداد،حوزه مدیریت تولید، گردآوری و ارزیابی ایده نیز در میان 700 شرکت حاضر در زمره سه شرکت اول قرار گرفت.

مهندس اخوه مدیر گروه هوش تجاری شرکت خدمات انفورماتیک، این سامانه را نسل  جدیدی از ابزارهایLocation Intelligence   بانکی دانست که در این گروه جهت تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان بانکی و کارایی کانال‌های بانکی طراحی و پیاده سازی شده‌است.

سامانه تحلیل هوشمند اطلاعات مکانی (Location Intelligence)درکی متفاوت از رفتار مشتریان و اینکه آنها در چه مکانی، چه زمانی و چگونه با کانال‌های بانکی شما ارتباط برقرار می‌کنند، به شما ارائه می دهد.

این سامانه  Real-time دارای پلتفرم مدرن AHM-04  می باشد و از به روزترین تکنولوژی‌های Big Data  و سرور قدرتمند نقشه بهره می‌برد.

سامانه تحلیل هوشمند اطلاعات مکانی (Location Intelligence)این قابلیت را دارد که بانک ها را در اتخاذ یک استراتژی مدیریت مطلوب Omni Channel بانکی با امکاناتی چون: آگاهی از تعاملات مالی مشتریان( اینکه بدانید چه خدماتی را از کدام کانال بانکی و در چه مکانی استفاده می کنند)، دانستن نیاز نقدی مشتریان و جغرافیای تقاضا، بهینه سازی سرویس مطابق با عادات مشتریان، امکان تجزیه و تحلیل متمرکز تمامی داده‌های کانال‌های بانکی و مصورسازی و ارائه داشبوردهای تحلیلی مبتنی بر نقشه یاری رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.