همه خدمات اپلیکیشن و کیف پول همراه سِت

اپلیکیشن ست، محصول شرکت سیمرغ تجارت و قدرت گرفته از بانک تجارت است. برای استفاده از اپلیکیشن، نیاز به داشتن حساب بانکی خاصی نیست و تنها با داشتن یک کارت بانکی و رمز پویا می­ توانید نسبت به افزایش اعتبار کیف پول ست و یا پرداخت مستقیم از درگاه پرداخت بانکی تعبیه شده در آن اقدام کنید. در توسعه این اپلیکیشن تلاش شده تا ضمن ارائه خدمات متنوع پرداخت مبتنی بر فناوری‌های روز دنیا، سرعت، سادگی و امنیت حداکثری برای کاربران در نظر گرفته شود.

چرا ست متولد شد؟

شرکت سیمرغ تجارت یکی از سهامداران شرکت سپندار (مجری پروژه پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی) است. از همین رو، این شرکت، در ابتدا اپلیکیشنی با نام تجاری اتولیار و صرفاً برای ارائه خدمات پرداخت مبتنی بر خودرو (از جمله سرویس پرداخت موبایلیِ عوارض آزادراهی) را در انتهای سال 97 روانه بازار کرد. با این حال با گسترش دامنه خدمات این اپلیکشن به سایر حوزه‏هاتصمیم گرفته شد که اپلیکیشنی طراحی شود تا علاوه بر ارائه خدمات متنوع به کاربر، تجربه کاربری مناسبی هم داشته باشد و به این ترتیب اپلیکیشن سِت با ماموریت ارائه خدمات متنوع پرداخت مبتنی بر تلفن همراه متولد شد.

سِت چه خدماتی ارائه می‌کند؟

سرویس‌های ارائه شده در اپلیکیشن ست در ادامه آمده است:

 

 استعلام و پرداخت قبض

با مراجعه به قسمت قبض و وارد کردن کد شناسه و یا اسکن بارکد، می‏توانید تمامی قبوض خود را از جمله برق، آب، گاز، همراه اول و تلفن ثابت استعلام کرده و با اتصال به درگاه بانکی مبلغ قبض را پرداخت کنید.

استعلام و پرداخت خلافی

از طریق این سرویس قادر خواهید بود با ثبت شماره موجود در بالای بارکد کارت خودرو و یا موتور سیکلت خود در اپلیکیشن ست، خلافی وسیله نقلیه خود را استعلام و پرداخت کنید.

پرداخت کرایه تاکسی

با ورود سِت به حوزه حمل و نقل، کاربران می‌توانند با اسکن کردن کد تصویری و یا ثبت کد راننده در تاکسی‌های تحت پوشش فون پی و ریالو، کرایه تاکسی خود را به راحتی پرداخت کنند.

 استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه

سِت این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا ضمن ثبت شماره پلاک خودروهای مورد نظر خود در اپلیکیشن، نسبت به پیش‏خرید عوارض آزادراهی (پیش از سفر) و یا استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی (بعد از سفر) اقدام کنند.

استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران

با استفاده از این قابلیت می‌توانید به راحتی، بدهی‌های ناشی از عبور در محدوده طرح ترافیک تهران را استعلام و پرداخت کنید.

خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت

در حال حاضر ست، امکان خرید شارژ و بسته اینترنت اپراتورهایی چون ایرانسل، همراه اول، رایتل و وایمکس فراهم کرده است.

انتقال پول (فرد به فرد)

با استفاده از این قابلیت می‌توانید تنها با در اختیار داشتن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر به وی پول انتقال دهید.

پرداخت با QR کد

اپلیکیشن سِت، از امکان پرداخت با QR کد نیز برخوردار است و کاربران آن می‌توانند در هر فضایی که یک پذیرنده مبتنی بر QR کد ست وجود دارد، از طریق کیف پول ست هزینه خدمات و محصولات خود را پرداخت کنند.

 سایر خدمات کیف پول ست

علاوه بر خدمات فوق، امکان افزایش اعتبار کیف پول از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی فراهم است و می‌توانید با استفاده از اطلاعات کارت بانکی، کیف پول سِت را شارژ کنید و از این طریق نسبت به پرداخت عوارض آزادراهی، طرح ترافیک تهران، کارت شهروندی، کرایه تاکسی و یا خرید شارژ سیم کارت و بسته اینترنتی اقدام کنید.

شارژ و استعلام موجودی کارت شهروندی

دارندگان شهروندکارت‏های زنجان، اراک، پردیس و شهر اندیشه که از گوشی تلفن همراه مجهز به فناوری NFC برخوردارند، با استفاده از این قابلیت اپلیکیشن ست، قادر خواهند بود بدون نیاز به صرف وقت در مراکز شارژ کارت، ضمن استعلام موجودی کارت خود، نسبت به شارژ آن از طریق کیف پول نیز اقدام کنند.

برگشت وجه به حساب بانکی

ست این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر زمان ممکن، نسبت به درخواست انتقال موجودی کیف پول سِت به حساب بانکی خود اقدام کنید. وجه مورد نظر در اولین فرصت و مطابق قوانین بانکی به حساب بانکی شما منتقل خواهد شد. برای اینکار می‏توانید از منوی سمت راست اپلیکیشن، به قسمت «انتقال به حساب» رفته و مشروط به این که قبلا در بخش «اطلاعات فردی»، شماره شبای خود را ثبت کرده باشید، مبلغ مورد نظر را انتقال دهید.

خبرخوان

خبر خوان اپلیکیشن ست یک سرویس خبری است که شما می‌توانید با مراجعه به آن ضمن مشاهده صفحه اول روزنامه‏های پرمخاطب کشور، از مهمترین تیترهای خبری روز کشور مطلع شوید.

تاریخچه تراکنش‌ها

با مراجعه به قسمت گزارش و انتخاب فیلتر (زمان و نوع تراکش) گزارش مربوط به تراکنش‌های انجام شده را مشاهده کنید.

نصب ست

با مراجعه به وب‌سایت set-pay.app، کافه بازار، گوگل‏‌پلی و مایکت، می‌توانید اپلیکیشن ست را دریافت و نصب کنید. همچنین با استفاده از این لینک نیز می‌توانید ست را دانلود کنید. چنانچه شکایت، انتقاد و پیشنهادی دارید؛ می‏توانید با شماره 25961300-021 تماس گرفته و تیم اجرایی ست را در ارائه خدمات بهتر از طریق اپلیکیشن ست یاری کنید.

3 نظرات
  1. مجیدبلوچ می گوید

    چگونه آز کیف پولم بسته بگیرم

  2. ناشناس می گوید

    شماره پشتیبانی هر چی زنگ میزنم میگه اشتباه است

  3. حامد می گوید

    کسی جواب گو نیست این شماره که گذاشتین برای پشتیبانی هر چی زنگ میزنم میگه اشتباه است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.