تاثیرگذاری محصولات حوزه مالی در هوشمند سازی صنعت پست و لجستیک

تی‌تک به عنوان یکی از شرکت‌های متخصص در صنعت پست و لجستیک که در تمامی استریم‌های تبادل اطلاعات، دانش، محصول و تبادلات مالی فعال است، رویکرد و نگاهی ویژه و هوشمندانه به محصولات در استریم مالی صنعت پست و لجستیک دارد که به همین بهانه عصربانک با معاون توسعه کسب‌وکار تی‌تک، سیامک راثی پور، در خصوص محصولات و خدمات تی‌تک در استریم مالی گفتگو کرده است تا خبری از محصولات نوآورانه صنعت پست و لجستیک به دست آورد.

به گفته  راثی‌پور، خدمات و محصولات ارائه شده این شرکت در مسیر توسعه استریم مالی شامل سرویس‌ها و خدمات ارزش افزوده در صنعت پرداخت و بانکداری است که امکان مدیریت و سازماندهی منابع را با بالاترین استانداردها در اختیار ذی‌نفعان این صنعت قرار می‌دهد.

راثی‌پور در ابتدا با طبقه‌بندی طیف محصولات و خدمات شرکت تی‌تک، به مأموریت این شرکت در دو حوزه ایجاد و توسعه زیرساخت خدمات و سرویس‌های رگولاتوری و اپراتوری و تشکیل و تعیین زیرساخت خدمات و سرویس‌های نوین در هوشمند سازی صنعت پست و لجستیک اشاره کرد.

وی افزود: یکی از رویکردهای استراتژیک شرکت تی‌تک در راستای هوشمند سازی صنعت پست و لجستیک، ارائه خدمات و محصولات فناورانه در زیرساخت حوزه مالی است. در این راستا و با توجه به گستردگی بازار پست و لجستیک در عصر حاضر، تی تک تمرکز ویژه‌ای در ارائه محصولات مرتبط خود با این حوزه دارد که شامل ارائه این سرویس‌ها و خدمات به فعالین حوزه پست و لجستیک و همچنین استفاده از آنها در حوزه اپراتوری است.

راثی‌پور با بیان این مهم که محصولات و خدمات شرکت تی‌تک در استریم مالی، شامل خدمات ارزش افزوده در حوزه پرداخت (دریافت و تسویه وجوه) و بانکداری (انتقال و جابجایی وجوه)، با در نظر گرفتن قوانین و الزامات نهادهای قانون‌گذار این حوزه است، تأکید کرد که این شرکت با برقراری روابط استراتژیک با مجموعه‌ای از بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت دارای مجوز در ایران، سرویس‌ها و خدمات خود را در بخش‌های دریافت وجوه مشتریان از طریق ایجاد و مدیریت زیرساخت‌های مناسب ابزار پرداخت (درگاه‌های اینترنتی، دستگاه‌های کارت‌خوان و دستگاه‌های کارت‌خوان موبایلی) و تسویه وجوه با ذی‌نفعان از طریق سرویس‌های بانکی و پرداختی و همچنین جابجایی وجوه بین حساب‌های مختلف و یا کسب‌وکارهای متنوع با استفاده از سرویس‌های بانکی ارائه می‌دهد. در تمامی زمینه‌های ذکر شده، سرویس‌ها و خدمات این شرکت به شکل هوشمند ارتباط مؤثر میان کسب‌وکار فعالین پستی را با سرویس‌ها و خدمات شرکت‌های پرداخت و بانک‌ها یکپارچه می‌سازد.

ببینید: بهره‌برداری از سوییچ اپراتوری تی‌تک در مراسم رونمایی از پست اول

وی افزود: در این راستا شرکت تی‌تک طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات وابسته به صنعت پست و لجستیک را تولید کرده و توسعه داده است که با استفاده از سرویس‌های مکان محور، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و موتور یکپارچه‌سازی سرویس‌های تی‌تک، به فعالین پستی کمک خواهد کرد تا با یکپارچه‌سازی سامانه فعال خود با سرویس‌های پرداخت و سرویس‌های بانکی، سهولت در پرداخت، تسویه و جابجایی وجوه بین ذی‌نفعان اکوسیستم خود را تجربه کنند. همچنین اتصال فعالین پستی به بسترهای پرداخت مالی تی‌تک از طریق سامانه‌هایی نظیر نقشه تراکنش‌های تی‌تک، مدیریت ناوگان تی‌تک، مدیریت مسیرهای تی‌تک و … می‌تواند درهای بسته شبکه پست و لجستیک را که مانع از همکاری هرچه نزدیک‌تر با ذی‌نفعان و همکاران این حوزه می‌شود را بگشاید و کسب‌وکارهای تازه‌ای را در این حوزه شکل دهد.

او در پایان به عصر بانک گفت: ما در تلاشیم تا با ایجاد ساختارهای نوین و بهره‌گیری از توان حداکثری نیروهای جوان، هوشمند و متخصص و به پشتوانه تجربه و دانش فنی، فرآیندهای صنعت پست و لجستیک کشور را تسهیل کرده و بستر مناسب را برای بهره‌وری همه فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه در راستای توسعه پایدار این صنعت فراهم کرده تا خدمات این حوزه با استفاده از منابع موجود و هدایت هوشمندانه سرمایه‌گذاری‌ها و جهت‌گیری توسعه فناوری با نیازهای حال و آینده این صنعت هم‌راستا باشد و سبب هم‌افزایی میان بهره‌برداران حوزه پست و لجستیک شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.