همه روش‌های پرداخت عوارض آزادراهی

ترددکننده‌ها می‌توانند با مقایسه خدمات شرکت‌های همکار آنی‌رو مناسب‌ترین روش پرداخت را انتخاب کنند. در ادامه روش‌های پرداخت عوارض آزادراهی آورده شده است.
برای راحتی ترددکننده‌ها در آزادراه‌هایی که پرداخت الکترونیکی عوارض در آنها عملیاتی شده است، روش‌های مختلفی برای پرداخت در نظرگرفته شده است. ابزارهای پرداخت آنی‌رو از طریق شرکت‌‌های دارای مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت شاپرک در اختیار ترددکننده‌ها قرار می‌گیرد. ترددکننده‌ها می‌توانند با مقایسه خدمات شرکت‌های همکار آنی‌رو مناسب‌ترین روش را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنند.
در ادامه این مطلب تمامی روش‌های پرداخت عوارض آزادراهی معرفی شده است.

پرداخت آنلاین

می‌توانید از طریق یکی از لینک‌های زیر، عوارض آزادراهی خود را به‌صورت آنلاین پرداخت نمائید.

اپلیکیشن‌ها

پس از نصب یکی از اپلیکیشن‌های زیر بر روی گوشی تلفن همراه و انتخاب گزینه پرداخت عوارض آزادراهی با لوگوی آنی‌رو، کاربر مراحل انتخاب مسیر آزادراهی موردنظر و پرداخت را در برنامه طی می‌کند.

کسر مستقیم از حساب بانکی

با موافقت کاربر و دادن اجازه برداشت از حساب بانکی از طریق وب‌سایت nspay.ir، مبلغ عوارض در ازای هر بار تردد در آزادراه، به‌صورت خودکار از حساب بانکی اعلام‌شده کسر و به مالک خودرو اطلاع‌رسانی می‌شود. درحال حاضر دارنده‌های حساب در بانک‌های ملی، ملت، مسکن، سپه، اقتصاد نوین، انصار، شهر، ایران‌زمین، دی، سرمایه، پست بانک و قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند از این روش پرداخت استفاده کنند.

تگ

در این روش کاربر قبل از تردد نسبت به تهیه تگ (برچسب الکترونیکی) و نصب آن بر روی خودرو اقدام می‌کند. مبلغ عوارض به‌طور خودکار پس از عبور خودرو از آزادراه از مبلغی که در تگ شارژ شده است کسر می‌شود.

 

آنی‌رو کارت

کافی است آنی‌رو کارت را خریداری نموده و آن‌را فعال نمایید. سپس می توانید در زمان‌های مورد نظر نسبت به شارژ موجودی آن اقدام کنید. مبلغ عوارض پس از هر تردد به‌طور خودکار از موجودی آنی‌رو کارت کسر شده و به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

کد دستوری USSD

استعلام بدهی و یا پرداخت عوارض آزادراهی با گرفتن کد زیر توسط گوشی تلفن همراه به‌راحتی قابل پرداخت است.

 

خودپرداز

مالکین محترم خودرو که شناسه قبض و شناسه پرداخت را از طریق پیامک یا وب‌سایت nspay.ir دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های ملت، سامان، انصار و شهر در سراسر کشور (بیش از پانزده هزار دستگاه) نسبت به پرداخت اقدام فرمایند.

 

کارت‌خوان

امکان پرداخت عوارض آزادراهی از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و پرداخت آنی‌رو، پمپ بنزین‌ها، مجتمع‌های تفریحی و توقف‌گاه‌های بین‌راهی در آزادراه‌های کشور فراهم شده است.

 

فهرست مشتریان دائمی

ترددکننده‌ها می‌توانند از طریق یکی از موارد زیر در گروه مشتریان دائمی قرار گیرند. سپس، با سپردن مبلغی به‌عنوان شارژ، عوارض آزادراهی پس از تردد به‌طور خودکار از حساب آن‌ها کسر خواهد شد.

 

پرداخت سازمانی

شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی که متولی تعدادی خودرو هستند، می‌توانند از خدمات پرداخت گروهی بابت گروه خودروهای تحت مدیریت خود استفاده نمایند.

 

مرکز تماس آنی‌رو

خدمات پشتیبانی خدمت آنی‌رو به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هم‌میهنان عزیز هستند. لطفا درصورت وجود هرگونه سوال، ابهام یا نظر با یکی از روش‌های زیر با آنی‌رو  تماس بگیرید.

ارتباط با مشتریان

  • 1531
  • 531 68 634  021

سامانه پیامکی آنی‌رو

  • 100001531
1 نظر
  1. عباس یوسفی می گوید

    همه روش های ممکن رو معرفی کردین تشکر.
    من از سایت قبضینو برای پرداخت عوارض ازاد راهی استفاده می کنم به نظرم اون رو هم میتونید معرفی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.