بانک ملت حامی تولید و اشتغال ایرانی

شرکت دبش سبز گستر با مساحتی بالغ بر 45 هزار متر مربع، تولید و بسته بندی 20 هزار تن چای در سال و با اشتغال زایی مستقیم افزون بر یک هزار و پانصد نفری و غیر مستقیم 5 هزار نفری، از دهه 1340 در صنعت چای کشور فعال بوده و علاوه بر در اختیار داشتن سهم 20 درصدی بازار داخلی، به دنبال افزایش سهم بازار است.

این شرکت با حمایت بانک ملت به عنوان یکی از برندهای اصلی چایی کشور شناخته می‌شود و محصولات خود را به کشورهای منطقه مثل عربستان، سوریه، روسیه و امارات صادر می‌کند.

در همین رابطه رحیمی مدیرعامل شرکت دبش، از بانک ملت به عنوان شریک تجاری قدیمی این مجموعه یاد کرد و افزود: شرکت چای دبش با کمک های بانک ملت به جایگاه کنونی خود دست یافته است و امروز شاهد صادرشدن بیش از 50 درصد محصولات خود به خارج از کشور هستیم.

 بانک ملت حامی تولید و اشتغال ایرانی

به گفته مدیرعامل جوان این کارخانه 45درصد از 4500 میلیارد ریال تسهیلات دریافتی چای دبش از بانک‌ها، متعلق به بانک ملت بوده است.

گفتنی است این کارخانه مجهز به دستگاه‌های اتوماتیک آلمانی و ایتالیایی در خط تولید است و  بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور، نقش کلیدی در استمرار فعالیت واحدهای تولیدی بزرگی مثل مجموعه چای دبش و ایجاد اشتغال دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.