درخواست توقف عرضه‌های اولیه در بورس به دلیل شیوع کرونا

دبیر کل کانون کارگزاران بورس به دلیل شیوع کرونا، در نامه‌ای به رییس سازمان بورس خواستار توقف فعالیت در خصوص اخذ کد معاملاتی برای مشتریان جدید و تعطیل کردن تالارهای اختصاصی به منظور عدم تجمع مشتریان شد.

در این نامه آمده است: اکنون ویروس کرونا در سطح کشور به سرعت در حال انتشار بوده و ریسک انتقال آن در تجمعات و مراکز عمومی به شدت بالا است. با توجه به استقبال مردم برای ورود به بازار سرمایه، ازدحام و تجمع مشتریان برای اخذ کد و خرید عرضه‌های اولیه در شعب سراسر کشور شرکت‌های کارگزاری را شاهد هستیم.

دبیر کل کانون کارگزاران بورس از رئیس سازمان بورس خواسته است «به منظور کمک به سلامت کارکنان شرکت‌های کارگزاری و مشتریان مراجعه کننده، خواهشمند است دستور فرمایید عرضه‌های اولیه که منجر به مراجعه فراوان مشتریان به دفاتر کارگزاران می‌گردد متوقف شود و علاوه بر آن در ضرورت ضرورت و به تشخیص هر یک از شرکت‌های کارگزاری در هر یک از شعب، دفاتر و نمایندگی های خود مجاز به توقف فعالیت در خصوص اخذ کد معاملاتی برای مشتریان جدید و تعطیل کردن تالارهای اختصاصی به منظور عدم تجمع مشتریان برای مدت معین و تا زمان رفع بحران فعلی بر اثر شیوع ویروس کرونا باشند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.