اینفوگرافیک / وام فوری با سود 2 % را از بانک تجارت بخواهید

پیدا کردن ضامن، وثیقه، بروکراسی اداری، نرخ بالای بهره بانکی و … وام گرفتن را به یکی از پردردسرترین امور بانکی در ایران تبدیل کرده است. اگر تا به حال حتی یکبار برای دریافت وام به یکی از شعب بانک‌ها سر زده باشید حتما می‌دانید که بانک‌ها در تایید ضامن‌ و مدارک تا چه اندازه سخت‌گیر هستند و بدون داشتن وثیقه و ضامن قابل قبول و معتبر تقریبا محال است که به افراد عادی وام بدهند.

با فرض مهیا کردن تمامی شرایط نیز چندین روز و شاید چندین ماه بعد از ثبت درخواستتان می‌توانید وام خود را دریافت کنید و بعد از دریافت آن نیز باید همواره به فکر بازپرداخت اقساط و نرخ سود بالایی که به وام‌تان تعلق گرفته است باشید. با وجود این شرایط که به نظر نمی‌رسد به سادگی تغییر کند چاره برای کسانی نیاز به وام فوری، بدون نیاز به ضامن و با نرخ سود بسیار پایین دارند چیست؟

راهکارى که به شما ارائه می‌دهیم، بسیار ساده است. با سپرده‌گذاری در بانک تجارت می‌توانید در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به ضامن و با نرخ سود کم 2 درصدی سالانه، وام ارزان بگیرید، ضمنا سود 6 درصدی سالانه که به دلیل سپرده‌گذاری در طرح «تسهیلات آنی طلایی بانک تجارت» به شما تعلق می‌گیرد، یکی از مزیت‌های این طرح است.

اینفوگرافیک / وام فوری با سود 2% را از بانک تجارت بخواهید

در ادامه این مطلب با تمامی شرایط «تسهیلات آنی طلایی بانک تجارت» آشنا خواهید شد.

تسهیلات آنی طلایی بانک تجارت

همه اشخاص حقیقی می‌توانند با افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت یکساله در بانک تجارت علاوه بر دریافت 6 درصد سود سپرده بدون ضامن، به طور آنی وام و با سود 2% دریافت کنند و شرایط باز پرداخت آن را نیز خودشان تعیین کنند.

 سقف تسهیلات آنی طلایی بانک تجارت

مطابق با این طرح تسهیلاتی مشریان بانک تجارت که قبلا از طرح آنی استفاده کرده‌اند می‌توانند معادل 65 درصد مبلغ سپرده خود را تا سقف 600 میلیون ریال وام بگیرند.

همچنین متقاضیانی که قبلا از طرح آنی استفاده نکرده‌اند، می‌توانند تا سقف 400 میلیون ریال از بانک تجارت تسهیلات بگیرند.

 نرخ سود و مدت بازپرداخت تسهیلات

نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک در قالب طرح تسهیلات آنی طلایی فقط 2% است. همچنین سپرده‌گذاران می‌توانند بر اساس توانایی خود زمان‌بندی بازپرداخت اقساط را خودشان تعیین کنند. در واقع مدت بازپرداخت تسهیلات 12، 24 و 36 ماهه در نظر گرفته شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.