باجه الکترونیک شبانه روزی بانک صادرات چه خدماتی دارد؟

باجه الکترونیک شبانه روزی بانک صادرات خدمات جدیدی مانند واریز مستقیم وجه به حساب، خرید کارت هدیه با مبالغ و طرح دلخواه و واگذاری چک را ارائه می‎دهد.

باجه الکترونیک شبانه روزی بانک صادرات مانند یک شعبه کوچک مجهز به دستگاههای خودپرداز- خوددریافت و کیوسک هستند.

این باجه‌ها در حال گسترش و ارائه خدمات جدیدی مانند واریز مستقیم وجه به حساب (از طریق دستگاه خود دریافت)، خرید کارت هدیه با مبالغ و طرح دلخواه و  واگذاری چک به حساب می‌باشند.

برای استفاده از خدمات باجه الکترونیک شبانه روزی بانک صادرات فقط داشتن حساب در بانک و یا داشتن یکی از کارتهای عضو شتاب و مراجعه به یکی از باجه های الکترونیک 24 ساعته ​کافی است.

استفاده از این باجه‌ها کارمزد و هزینه ایی برای مشتریان ندارد.

شعب باجه‌های الکترونیکی شبانه روزی بانک صادرات کجا هستند؟

برای دریافت لیست این شعب در سراسر کشور به سایت بانک صادرات مراجعه کنید.

لازم به توضیح است در باجه‌های شبانه روزی، کیوسک بانک به عنوان یک ابزار پذیرش کارت های بانکی است که قابلیت ارائه خدمات مالی غیر نقدی را دارا می باشد. این دستگاه ها کلیه قابلیت های دستگاه های خودپرداز به غیر از پرداخت وجه را دارا هستند و دارندگان کارت های شتابی می توانند خدماتی همچون : مانده گیر حساب، خلاصه صورتحساب ، انتقال وجه، خرید شارژ اعتباری، خرید شارژ مستقیم و … برخوردار گردند.

همچنین مشتریان با نصب دستگاه های کیوسک بانک در خارج از شعب بانک صادرات ایران و در محل مشتریان خدماتی نظیر: صدور آنی کارت هدیه،  فروش انواع شارژها، فروش بلیت های مختلف، عوارض سازمان ها،خدمات دفاتر و … را می توانند در اختیار داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.