اقدامات داده‌ورزی سداد برای مقابله با کرونا، الگویی برای صنعت بانکی

در یک هفته اخیر، کسب‌وکارهای مختلف کوچک و بزرگ مانند همه جامعه درگیر مقابله با ویروس کرونا شده‌اند. این کسب‌وکارها به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به تعداد کارکنان، مراجعین، جلسات مختلف و ساعت کاری طولانی برای مقابله با ویروس کرونا از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

در این وضعیت سخت، به سراغ داده ورزی سداد رفته‌ایم تا ببینیم این شرکت با 700 نفر پرسنل برای مقابله با ویروس کرونا از چه روش‌هایی استفاده می‌کند و چه اقداماتی کرده است:

در بررسی که از راهکارهای مدیران واحدهای مختلف این شرکت در برابر ویروس کرونا داشته‌ایم، روش‌های متنوع این شرکت در مقابله با ویروس کرونا را الگوی مناسبی برای شرکت‌های دیگر و حتی کل نظام بانکی دانستیم، که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

ورود مراجعین و کارکنان به شرکت

در بدو ورود به شرکت دمای بدن مراجعین و کارکنان اندازه‌گیری می‌شود و همچنین پیش‌بینی شده تا  پزشک مقیم در شرکت مستقر شود.

علاوه بر سنجش دمای بدن، تصمیم گرفته شده که ثبت ساعت کاری با ابزارهای بدون نیاز به تماس فیزیکی انجام شده و دیگر از سیستم اثر انگشت استفاده نشود. بنابراین هم‌اکنون در راستای مقابله با کرونا ثبت ساعت کاری در این شرکت بر اساس خوداظهاری صورت می‌گیرد.

تهیه ماسک

تهیه ماسک‌های مورد نیاز همکاران شرکت یکی دیگر از راهکارهای شرکت برای مقابله با ویروس کرونا است.

 برگزاری جلسات

در شرکت داده ورزی سداد قرار شده تا از برگزاری جلسات حضوری، تا حد امکان اجتناب گردد. جلسات مدیریتی نیز در شرکت داده ورزی سداد در اپلیکیشن jitsi meet برگزار می‌شود.

در همین رابطه زیرساخت‌های لازم از جمله ارائه دانگل و ابزارهای لازم برای برگزاری جلسات از راه دور و بازکردن دسترسی‌های لازم توسط معاونت عملیات فراهم شده است.

دور کاری

دور کاری یکی دیگر از روش‌های جلوگیری ابتلای کارکنان این شرکت به کرونا است. در  داده‌وزی سداد دورکاری از تاریخ 7 اسفند، اجرا شده و در این رابطه  بیش از 400 توکن برای ایجاد دسترسی بهینه از راه دور کارکنان سداد ایجاد شده و در اختیار  آنها قرار گرفته است.

ساعت کاری

همچنین ساعت کاری شرکت، تا ساعت 14 کوتاه شده و سرو صبحانه و نهار، قطع شده است.

امید است با رعایت موارد بهداشتی کسب و کارها و مراقبت‌های فردی، هر چه زودتر وضعیت به شرایط سالم قبل برگردد و همه مردم ایران همیشه در سلامت کامل باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.