ورودبه بازارهای نوظهور از طریق معاونت کسب‌وکار نوین ایران کیش

یکی از شاخه‌هایی که قرار است در معاونت کسب‌وکار نوین به آن پرداخته شود بحث سرمایه گذاری‌های مشترک، ورود به بازارهای نوظهور و جذب ایده استارت‌آپ و نوآوری‌هاست.

شهره آقابابایی معاون کسب‌وکارهای نوین ایران کیش با بیان این مطلب افزود: توان ایران کیش می‌تواند باعث شود تا بسیاری از استارت‌آپ‌ها و ایده‌ها پا بگیرند، به مرحله ظهور برسند و در واقع به مسیر موفقیت خودشان کمک کنند، دراین میان ایران کیش نیز به آنها کمک می‌کند. هم ما از استارت‌آپ‌ها منتفع می‌شویم و هم آنها از ما.

وی افزود: برای آنکه واکنش مناسب نسبت به فضای کسب‌وکار شرکت در مقابل شرایط بازار نشان دهیم به معاونت کسب‌وکار نوین ایران کیش نیاز بود، واکنش مناسب نسبت به فضای نشات گرفته از تکنولوژی، فضای رقابتی پیرامونمان، قوانین و مقررات و تمام رخدادهایی که می تواند فضای کسب و کار را تحت الشعاع قراردهد نیاز وجود دپارتمانی جدید که ماموریت اصلی اش آماده سازی شرکت در برابر تحولات است را ضروری کرد .

آقابابایی گفت: معاونت کسب‌وکار نوین ایران کیش در خردادماه 98 ایجاد و باعث شد ما به این نتیجه برسیم که در یکسری موارد فعالیت هایمان را هنوز شروع نکردیم و یا هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده ایم. اکنون سنگ بنای بهبود را با این معاونت گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم مراحل موفقیت را سریعتر طی کنیم.

معاون کسب‌وکار نوین افزود: تکنولوژی در حال رشد و گسترش است، وقتی تکنولوژی به پیش می رود، خودبه خود سرویس ها و خدمات و امکانات جدید می آورد، منطبق با آنها تغییرات جدیدی هم باید صورت بگیرد. بنابراین ما باید سمت تکنولوژی‌های جدیدی در حوزه پرداخت برویم. ازهمین رو امسال زیرساخت های لازم را برای سیستم‌ها و محصولاتی که در نظرداریم در سال‌های آتی از آن استفاده کنیم، فراهم کرده‌ایم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.