مشتریان بانک ملی سامانه‌های بانکداری الکترونیک را جایگزین مراجعه به شعب کنند

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به اینکه امروز مردم می‌توانند بسیاری از امور بانکی خود را از راه دور انجام دهند و تمامی بانک های کشور سامانه ها و نرم افزارهایی را به مشتریان خود ارائه نموده‌اند که قابلیت‌های فراوانی هم دارند؛ ضروری است تا از این ظرفیت شبکه بانکی برای ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور استفاده شود.

بانک ملی ایران بار دیگر از مردم گرامی درخواست دارد برای حفظ سلامتی خود تا آنجا که ممکن است امور بانکی خود را با استفاده از انواع سامانه ها و اپلیکیشن های بانکی انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعبه‌ها خودداری کنند.

سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های بانک ملی

با توجه به اینکه بانک‌ها به علت پر تردد بودن و تماس بیشتر با اسکناس از مراکز حساس به جهت انتقال بیماری محسوب می شوند؛ به همین خاطر تغییر در فرآیندهای بانکی و استفاده از فناوری‌های روز می‌تواند در کاهش مخاطرات کمک شایانی کند.

اکنون قابلیت‌هایی نظیر انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… در سامانه «همراه بام» بانک ملی ایران برای مشتریان فراهم است.

«اپلیکیشن بله» دیگر امکان این بانک برای بهره مندی مشتریان از خدمات غیرحضوری است که در کنار خدمات پیام رسانی، خدمات مالی مانند کارت ‌به کارت، پرداخت قبض، موجودی و صورتحساب، خرید شارژ و اینترنت و… را نیز میسر کرده است.

همچنین با «اپلیکیشن 60» مشتریان می‌توانند علاوه بر رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکاناتی مانند کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و… را دریافت کنند.

«نشان بانک» محصولی نوآورانه دیگری است که در آن هر کسی می تواند بدون کاغذبازی های معمول و تنها از طریق احراز هویت الکترونیکی، عملیات‌های بانکی خود را روی گوشی موبایل انجام دهد.

این خدمات تنها بخشی از سبد محصولات نوآورانه بانک ملی ایران است که مشتریان را از مراجعه حضوری به بانک و شعبه ها بی نیاز می کنند و در این روزها که تاکید بر کاهش و حذف تردد و رفت و آمدهای غیرضروری است، همراهی مردم و استفاده از چنین ظرفیت هایی می تواند کمک قابل توجهی برای مقابله با بحران بیماری کرونا در کشور باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.