روش‌های دریافت رمز پویای بانک تجارت

آیا با روش‌های دریافت رمز پویای بانک تجارت آشنا هستید؟ بانک تجارت امکان دریافت و فعال‌سازی رمز دوم پویا را از سه طریق فراهم کرده است. در ادامه به معرفی این روشها پرداختیم.

در حال حاضر انجام تراکنش‌های مالی برای مبالغ بیش از یک‌ ‌میلیون ریال (مجموعا در هر روز)، تنها از طریق رمز دوم پویا امکان‌پذیر است. بانک تجارت امکان دریافت و فعال‌سازی رمز دوم پویا را از طریق پیامک، USSD و اپلیکیشن فراهم کرده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی این سه روش بپردازیم.

دریافت رمز دوم پویای بانک تجارت از طریق پیامک

دریافت رمز دوم پویا در تمامی درگاه‌های پرداخت اینترنتی از طریق پیامک امکان پذیر است. چنانچه شماره تلفن همراه شما با شماره ثبت شده در سیستم بانک تجارت مغـــــایرت داشته باشد قادر به دریافت رمز پویای پیامکی نخواهیـــد بود. برای اصلاح شماره تماس به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه نمایید.

دریافت رمز دوم پویای بانک تجارت از طریق USSD

بانک تجارت به منظور سهولت دسترسی مشتریان خود به رمز یک بار مصرف (پویا) تجارت کارت کد دستوری #88#788* را فعال کرده است. از مزایای این روش عدم مراجعه به دستگاه خودپرداز برای فعالسازی رمز پویا و عدم نصب اپلیکیشن است.

دریافت رمز دوم پویای بانک تجارت از طریق اپلیکیشن

بانک تجارت در راستای افزایش ضریب امنیت و صیانت از اطلاعات مشتریان خود، نرم افزار همراز را نیز به منظور جایگزینی رمز دوم کـارت ایجــاد کرده و از ایـن پس مشتریانی که علاقه‌مند به استفاده از رمز یکبار مصــرف باشند، می‌تواننــد این خدمت را از روش‌های مختلفی از جمله اپلیکیشن موبایلی که رمز پویا تولید می‌کنـد، دریافت کنند. رمز یکبار مصرف  برای مدت زمان 60 ثانیه تولید می‌شـود و پس از سپری شدن 60 ثانیه، رمز ایجاد شده نامعتبر خواهد بود.

 

امکانات اپلیکیشن همراز

مراحل ثبت درخواست و دریافت رمز پویای بانک تجارت

  1. ثبت درخواست از طریق دستگاه های خودپرداز:

  • مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک تجارت
  • وارد نمودن کارت در دستگاه خودپرداز و ثبت رمز ورود
  • ورود به گزینه سایر خدمات
  • انتخاب گزینه سایر خدمات و گزینه فعال سازی رمز همراز (پویا)
  • دریافت برگ رسید حاوی شماره سریال و شماره تلفن ھمراه مشتری از دستگاه خودپرداز
  • دریافت یک پیامک حاوی کد فعالسازی رمز همراز (پویا) به شماره تلفن ھمراه (شماره همراه ثبت شده مربوط به کارت)
  1. دریافت نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف همراز

دانلود اپلیکیشن همراز

جدول/ روش نصب و استفاده از رمز دوم یکبارمصرف همه بانک‌ها

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.