ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان ویژه بانک ملی با بانک آفیسر + فیلم آموزشی

بانک آفیسر ارائه دهنده خدمات غیرحضوری به مشتریان ویژه بانک ملی است. بانک آفیسر خدمتی است که در هر مکان و هر زمان بانک را کنار خود بدانید و نیازها و خواسته ‌های خود را مطرح کنید. بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان ویژه و ارتقا سطح کیفی خدمات با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد.

از کجا شروع کنم؟

این خدمت در حال حاضر به مشتریان ویژه بانک ارائه می شود. پل ارتباطی اکانت آفیسر و مشتریان از طریق پیام‌ رسان بله مهیا گردیده و فاصله شما با بانک، فاصله شما تا تلفن همراهتان است

قدم اول

با شعبه خود تماس گرفته و شرایط مشتریان ویژه شعبه را سوال کنید.

قدم دوم

با رساندن خود به تعاریف مربوطه در لیست دریافت کنندگان خدمت قرار گرفته و با اکانت آفیسر ویژه خود آشنا شوید.

قدم سوم

پیام رسان بله را از طریق مراکز رسمی ارائه نرم افزار دریافت و نصب نمایید.

خدمات بانک آفیسر

با فعال شدن بانک آفیسر، خدمات ذیل بصورت غیر حضوری به شما ارائه خواهد شد.

پاسخگویی و مشاوره

افتتاح حساب

صدور و تحویل ابزار برداشت

وایز و برداشت

دریافت و وصول چک

رزرو صندوق اجاره ای

صدور چک تضمین شده و رمزدار

خرید و فروش اوراق بهادار

صدور ضمانت نامه ریالی

درخواست تسهیلات

صدور کارت هدیه

فعال سازی همراه بانک

اکانت آفیسر کیست؟

یکی از بهترین کارمندان بانک و رابط میان مشتریان ویژه و شعبه در طرح (بانک آفیسر) می باشد و به درخواست‌های مشتریان مطابق قوانین و مقررات بانکی به بهترین نحو در کوتاهترین زمان پاسخ می‌دهد.

شما میتوانید جهت ارتقا کیفی نحوه ارائه خدمت، در پایان هر درخواست به اکانت آفیسر خود از 1 تا 5 امتیاز دهید.

شعب ارائه دهنده خدمت

شعب بانک آفیسر

  چگونه از تلفن بانک ملی استفاده کنیم؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید