روش‌های فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک سپه + فیلم آموزشی

ضروری است هر چه زودتر نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویای کارت بانکی خود اقدام کنید. روش‌های دریافت رمز دوم پویای بانک سپه در ادامه آمده است.

در حال حاضر انجام تراکنش‌های آنلاین بالای 100 هزارتومان تنها با استفاده از رمز دوم پویا امکان پذیر است، بنابراین ضروری است هر چه زودتر نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویای کارت بانکی خود اقدام کنید. در ادامه این مطلب روش‌های فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک سپه را معرفی خواهیم کرد.

فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک سپه از طریق سامانه پیامکی

برای فعال‌سازی و دریافت رمزدوم پویای بانک سپه از طریق پیامک مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کد 1+ستاره (*) + شماره شانزده رقمی کارت ملی را به سرشماره 6715014 پیامک کنید.
  • بعد از ارسال پیامک رمز دوم پویای شما فعال خواهد شد و از این پس می‌توانید با ارسال کد 2+ ستاره (*) +شانزده رقمی کارت ملی + چهار رقم آخر شماره کارت بانکی خود به سرشماره 6715014 رمز دوم پویا دریافت کنید.
  • برای غیرفعال‌سازی رمز دوم پویا می‌توانید کد 3+ ستاره (*) + چهار رقم آخر شماره کارت بانکی را به سرشماره 6715014 پیامک کنید.
  • برای رفع مسدودسازی رمز دوم پویا می‌توانید کد 5+ ستاره (*) + کد ملی+ هشت رقم تاریخ تولد+ چهار رقم آخر شماره کارت بانکی را به سرشماره 6715014 پیامک کنید.
  • برای مشاهده کارت‌های که رمز دوم پویا برای آنها فعال شده است کد 4 + کد ملی را به سرشماره 6715014 پیامک کنید.
  • اطلاعات دستوری برای پیامک می‌بایست از سمت چپ به راست وارد شود و ثبت کد ملی با صفر بدون صفر مورد پذیرش بانک خواهد بود.
  • گزینه رفع مسدودی رمز دوم پویا، صرفاً در صورت قفل شدن رمز پویا که به دلیل 12 مرتبه تکرار ورود رمز اشتباه است، قابل استفاده خواهد بود.
  • در صورت وارد کردن 3 مرتبه رمز اشتباه، دریافت رمز پویای جدید را به مدت 15 دقیقه و وارد کردن اشتباه 9 مرتبه رمز، دریافت رمز پویای جدید را به مدت 24 ساعت، مسدود خواهد شد.

فعال‌سازی رمز دوم پویای بانک سپه از طریق دستگاه عابربانک سپه

کارتی که در نظر دارید رمز دوم پویای آن را فعال نمائید، در دستگاه عابربانک سپه قرار داده و پس از ورود رمز اول کارت خود، از صفحه اول نمایشگر، گزینه «سایر خدمات» و سپس گزینه «عملیات رمز» را انتخاب کنید.

در این مرحله می‌بایست شماره تلفن همراه ١١ رقمی خود را دوبار وارد و تأیید نمائید. در صورتی که شماره موبایل وارد شده با شماره موبایل ثبت شده در سامانه مرکزی بانک سپه (CIF) یکسان باشد، : «عملیات با موفقیت انجام شد» نمایش داده می‌شود؛ در غیر این صورت پیام: «مشتری گرامی، شماره تلفن همراه شما در سامانه یافت نشد» بر صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود و مشتری می‌بایست به شعبه مراجعه و اطلاعات

 

فعال‌سازی رمز دوم پویای بانک سپه از طریق کد دستوری USSD

  • شماره گیری کد دستوری #63*763* از طریق تلفن همراه و سپس ارسال عدد 1
  • مشتری با انتخاب این گزینه و ورود کد ملی‏/ کد فراگیر و شماره کامل کارت بانکی خود، می‌تواند رمز پویای کارت خود را فعال ‌نماید.

فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک سپه از طریق سامانه هریم

در زمان انجام هر تراکنش کارتی اعم از خرید‌، پرداخت قبض، انتقال وجه و… توسط مشتری، هنگامی‌که نیاز به ورود رمز دوم کارت می‌باشد با انتخاب گزینه «دریافت رمز» در درگاه پرداخت غیرحضوری، پیامی به بانک صادرکننده کارت از طریق سامانه «هریم» ارسال می‌شود تا بانک، رمز پویا را تولید و به شماره تلفن همراه صاحب کارت، که قبلاً در سامانه‌های بانک ثبت و توسط مشتری تأیید شده است، ارسال نماید.

مشتری با وارد نمودن رمزی که از طریق بانک برای وی ارسال شده است، عملیات بانکی‏ / پرداخت خود را به انجام می‌رساند. بدیهی است رمز ارسالی صرفاً برای همان تراکنش و به مدت حداکثر 60 ثانیه قابل استفاده است.

لازم به ذکر است، مشتریان می بایست حتماً با مراجعه حضوری به نزدیکترین شعبه بانک سپه، نسبت به تکمیل اقرارنامه تأیید شماره تلفن همراه خود، اقدام نموده تا امکان استفاده از سامانه «هریم» برای آنها فعال گردد. 

*در زمان درخواست رمز پویا توسط مشتری در درگاه پرداخت غیرحضوری، از سرشماره اختصاصی بانک سپه به شماره 6715014 به شماره تلفن همراه تأیید شده مشتری، رمز یکبارمصرف ارسال می‌شود.

* سامانه «هریم» فقط برای شماره کارت‌های بانک سپه عملیات ارسال رمز را مدیریت می‌کند که آن شماره کارت توسط مشتری در سامانه بانک سپه فعال سازی شده است. برای این منظور، مشتری می‌بایست از طریق کد دستوری پیامکی زیر و ارسال به سرشماره 6715014، نسبت به فعال سازی رمز پویا برای کارت عابربانک سپه خود اقدام نماید.

فعال‌سازی رمز دوم پویا از طریق برنامه نرم افزاری رمزساز سپه

نرم‌افزار رمزساز بانک سپه، یک برنامه کاربردی قابل نصب بر روی دستگاه‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید و IOS است که مشتریان بانک می‌توانند پس از مراجعه به شعبه و ثبت درخواست خود و همچنین نصب و فعال‌سازی آن بر روی سخت‌افزار مورد نظر، نسبت به تولید رمز یکبار مصرف از طریق آن و انجام عملیات مالی در سامانه‌های مشتری‌محور بانک، خریدهای اینترنتی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و بسته‌های اینترنت و انتقال وجه از طریق سایر نرم افزارهای پرداخت اقدام نمایند.

برای فعال‌سازی رمز دوم پویا از طریق برنامه رمزساز سپه مراحل زیر را طی کنید:

1- دانلود برنامه رمزساز سپه و نصب آن بر روی گوشی هوشمند تلفن همراه

2- مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک سپه و دریافت سریال نرم‌افزار رمزساز سپه

3- تکمیل اقرارنامه تأیید شماره تلفن همراه مربوط به صاحب حساب

4- دریافت کد فعال‌سازی برنامه از طریق پیامک (این کد، یکبارمصرف است)

5- درج شماره سریال نرم‌افزار، شماره مشتری و کد فعال‌سازی دریافتی در برنامه رمزساز سپه

6- تعیین نام کاربری دلخواه و رمز ورود به برنامه رمزساز سپه برای افزایش دسترسی به رمزساز

7- ثبت شماره کارت‌های عابربانک سپه از طریق روش ارسال پیامک به سرشماره 6715014

جدول / روش نصب و استفاده از رمز دوم یکبارمصرف همه بانک‌ها

11 نظرات
  1. علی خاطری می گوید

    سلام کد رفع مسدود سازی رمز پویا را می فرمایید

  2. حمید می گوید

    این کدها چرا واضع نیست مربع س چیه نمونه بذارین متوجه شیم

  3. علیرضا می گوید

    چرا اس ام اس نمیاد ؟!

  4. مهدی می گوید

    پیامک نمیاد مسخره کردین ملت رو چه وضعشه

  5. ناشناس می گوید

    اصلا پیامک نمیاد و سرکاریست

  6. سامی می گوید

    خیلی خرابش کردین اصلا رمز نمیاد دوبار حضوری مراجعه کردم به بانک بیشتر از صدبار پیامک و کد ussd از هیچکدوم جواب نگرفتم خیلی مسخرست درسش کنید دگ

  7. مجتبی رضوانی می گوید

    کدملی ۱۲ رقمه نوشتن ۱۶ رقمی

  8. مهدی می گوید

    فقط باید تاسف خورد و بس

  9. شهاب زینعلی می گوید

    چرا پیامک نمیاد مردم رو مسخره کردین حتما باید بریم بانک تا هرینه فعال سازی رو بگیرن عجب دنیاییه دریای سحر انگیز.

  10. ناشناس می گوید

    سلام کدها یا اشتباه یا خراب میباشن استفاده نکنید

  11. حمید می گوید

    سلام میشه لطفاً بگید برای رفع مسدودی رمز پویا باید چه کار کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.