امکان فعال‌سازی غیرحضوری اینترنت بانک و موبایل بانک سینا فراهم شد

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، اینترنت بانک و موبایل بانک از جمله کاربردی ترین نرم افزارهای بانکی است که به منظور تسهیل در استفاده مشتریان بانک از این دو نرم افزار و به جهت کاهش مراجعات حضوری برای انجام خدمات بانکی، امکان فعالسازی و بازیابی رمز عبور این سامانه ها به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

در حال حاضر این خدمت برای مشتریان حقیقی راه اندازی شده و کاربران از این طریق می توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام و دریافت رمز عبور اینترنت بانک و موبایل بانک یا بازیابی رمز فراموش شده اقدام کنند.

برای استفاده از این امکان، متقاضی باید در بانک سینا دارای شماره مشتری بوده و مشخصات وی شامل کدملی و شماره موبایل او در سیستم بانک ثبت شده باشد. ضمن آنکه مشتری باید رمز دوم یکبار مصرف را برای کارت خود فعال و نرم افزار رمزساز ارس را نیز نصب و راه اندازی کرده باشد.

مشتریان می توانند با مراجعه مستقیم به وبسایت بانک سینا به نشانی https://sinabank.ir و کلیک بر روی منوی اینترنت بانک یا مراجعه مستقیم به اینترنت بانک به نشانی https://www.sina24h.com/webbank وارد صفحه ورود به اینترنت بانک شوند و مراحل ثبت نام یا دریافت رمز عبور را انجام دهند.

گفتنی است در پی اعلام مسئولان بهداشت کشور مبنی بر کاهش تردد در مکان‌های عمومی و شلوغ به جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، بانک سینا از مشتریان خواست به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان حتی المقدور کمتر به شعب بانک مراجعه کنند و استفاده از اسکناس را نیز کاهش دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.