روش‌های بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کشاورزی

بانک کشاورزی با استفاده از فناوری‌های نوین بانکداری الکترونیک، ابزارهای متعددی را در اختیار شما قرار داده تا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، در تمامی ساعات شبانه‌روز اقساط تسهیلات دریافتی را پرداخت نمایید. اما آیا با روش‌های بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کشاورزی آشنایی دارید؟

روش‌های بازپرداخت اقساط تسهیلات بانک کشاورزی

روش‌های حضوری پرداخت اقساط:

استفاده‌کنندگان از تسهیلات بانک می‌توانند با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک و با در دست داشتن دفترچه بازپرداخت اقساط تسهیلات یا شماره قرارداد تسهیلات، نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام فرمایند.

  •  خود پرداز

    دارندگان هر یک از کارت‌های بانک کشاورزی می‌توانند با مراجعه به خودپرازهای بانک کشاورزی و با انتخاب گزینه پرداخت اقساط تسهیلات (منو انتقال وجه و خدمات وی‍ژه در صفحه اصلی) نسبت به پرداخت اقساط خود (دیگران) اقدام فرمایند.

  • کیوسک بانک

    دارندگان هر یک از کارت‌های بانک کشاورزی می‌توانند با مراجعه به کیوسک‌ بانک‌های کشاورزی و با انتخاب گزینه پرداخت اقساط تسهیلات و درج شماره قرارداد تسهیلات نسبت به پرداخت اقساط خود (دیگران) اقدام فرمایند.

روش‌های غیرحضوری پرداخت اقساط

با توجه به اهمیت بازپرداخت به‌موقع اقساط تسهیلات وبه منظور عدم تعلق جریمه دیرکرد، بانک کشاورزی ابزارهای غیرحضوری متعددی را در راستای جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه و در نهایت آرامش خاطر در اختیار مشتریان گرامی قرارداده است.

  •  اینترنت بانک

    شما می‌توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی و تکمیل فرم برقراری خدمت اینترنت‌بانک و دریافت نام کاربری، رمز عبور ودستگاه تولید رمز یکبار مصرف Token)) ، به سامانه اینترنت‌بانک‌کشاورزی به آدرس https://ib.agri-bank.com وارد شده و در کنار دریافت خدمات متنوع بانکی، نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات اقدام فرمایید.

  •  همراه بانک

    یکی دیگر از روش‌های پرداخت اقساط استفاده از همراه‌بانک کشاورزی می‌باشد که این خدمت با تکمیل فرم قرارداد برقراری خدمت در هر یک از شعب بانک کشاورزی و پس از دریافت اطلاعات کاربری و نصب نرم‌افزار از طریق سایت و یا شعبه، برای مشتریان گرامی امکان‌پذیر می‌شود.

  •  پرداخت اقساط به صورت مستمر

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک کشاورزی و تکمیل فرم قرارداد برقراری خدمت دستور پرداخت، نسبت به پرداخت منظم اقساط در بازه‌های زمانی و تعداد دفعات تکرار مشخص اقدام نمایند. از مزیت‌های این روش نسبت به روش‌های دیگر، پرداخت‌های به‌موقع اقساط و عدم نیاز به مراجعه مکرر برای پرداخت اقساط در سررسیدهای قسط می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.